۳۰ پروژه عمرانی در بروجرد اجرا می شود

شهردار بروجرد با اشاره به اینکه شهرداری این شهر دستگاه ثروتمندی است افزود : شهرداری در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، یحیی عیدی بیرانوند در این رابطه گفت : این مقدار بدهی در حالیست که موجودی فعلی شهرداری تنها دو میلیون تومان می باشد .

وی افزود :بروجرد در استان ظرفیت و پتانسیل‌های بالایی دارد و می طلبد با استفاده از ظرفیت های موجود بهترین خدمات را به مردم ارائه نمود .

شهردار بروجرد با بیان اینکه مشکلات بوجود آمده ناشی از سو مدیریت بوده اظهار کرد : برای رفع مشکلات شهر و شهرداری جلسات شبانه روزی را در دستور کار قرار دادیم و در حوزه‌های عمران، مدیریت شهری، خدمات و سرمایه گذاری برنامه های مدونی را طراحی می نماییم.

وی با اشاره به حمایت سایر دستگاهها از شهرداری بروجرد گفت : شورای اسلامی شهر، فرماندار و استاندار لرستان حمایت لازم را از شهرداری بروجرد دارند و همراه و همگام‌ با شهرداری می‌باشند که از این بابت از همه آنها تشکر می کنم .

عیدی بیرانوند با اشاره به نشست با بروجردی‌های مقیم تهران گفت : در نشست با بروجردی‌های مقیم تهران از این افراد خواسته شد در اجرای ۳۰ پروژه عمرانی با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومان در راستای توسعه بروجرد گام بردارند.

وی مجموع بودجه سال جاری شهرداری را ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تلاش خواهد شد بودجه سال آینده ۲ برابر شود تا پروژه‌های بزرگی به مرحله اجرا برسد.

شهردار بروجرد عمده منابع درآمدی شهرداری بروجرد را متکی به عوارض دانست و تصریح کرد: ۷۰ درصد درآمد این نهاد متعلق به عوارض و صدور پروانه ساخت است و زمانی که به دلایل مختلف مانند گرانی و تحریم، ساخت و ساز کمتر شود شهرداری نیز با کاهش درآمد مواجه می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1580976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =