۱۱ نفر
۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
سریال سوهان روح و علم فرهاد 

انقدر که دیدن سریال تکراری نمایش ضعیف رضاوند در زمین مثل کشیدن سوهان بر روح و روان هواداران است ندیدن پنالتی های استقلال توسط چشمان همیشه کم سوی اکبریان  در دیدارهای استقلال آزار دهنده نیست!

فرهاد مجیدی گرچه در این دیدار با بهترین ترکیب ممکن (منهای آرش)به میدان رفت اما مهاجمان کم دقت وپراسترس با از دست دادن موقعیت های صد در صد نگذاشتند اردوی پیش بازی دربی شیرین تر از عسل باشد.

حضور پررنگ روزبه در پستی (هافبک دفاعی)که باید باشد رابط خوبی بین مدافعان و مهاجمان بود که سرعت انتقال توپ را بالا برده بود و در کنار بازی موثر وریا و بازی چشم نواز حسین زاده گرچه ما را به دربی امیدوارتر کرد اما هنوز خارجی های تیم تکلیف خودشان را در زمین نمیدانند و دیدن و انالیز آرایش مدافعان در صحنه گل نفت به استقلال بسیار حائز اهمیت است.

هنوز فلسفه تعویض های فرهاد مبهم است آنهم بازیکنانی که نیاز به زمانی بیشتر دارند تا موتورهای دیزلی شان روشن شود وهر چقدر فصل قبل تعویض هایش رو به جلو بود امسال همانقدر عقب گرد دارد!

با نمایش قابل قبول رضا آذری او میتواند مکمل خوبی برای چشمی و مهدی پور در مثلث‌ میانی باشد و امیدواریم علم مربیگری فرهاد زورش به عشق و علاقه ش به دیدن شماره پیراهنش در دربی بچربد.

 قبل از دربی است و باید همه فرهاد و تیمش را حمایت کنیم واگر صرفا نکاتی گفته می‌شود قصد و غرضی در کار نیست و انصافا دیدار مقابل نفت از لحاظ ایجاد موقعیت بهترین نمایش استقلال در هفته های اخیر بود.

با توجه به تنوع تاکتیکی استفلال در دیدارهای اخیر به نظرم مهم‌ترین دغدغه فرهاد در دربی اتخاذ تاکتیک مناسب دربی است که امیدوارم تجربه مربی ایتالیایی حداقل در این مورد به کمک او اید و حفظ آرامش در اردوی پیش رو مهم‌ترین وظیفه مجموعه استفلال است.

ترسوها در دربی جایی ندارند و ‌این مهم را خود فرهاد که دربی باز قهاری بود بخوبی میداند و جسارت و شجاعت مربی برگ برنده دربی است.

یامگا و ژستد بازیکنان خوبی هستند اما توجیه تاکتیکی نشده اند و بلاتکلیف هستند و شاید عدم ارتباط کلامی میان این دو و دیگر بازیکنان عامل مهمی در این ارتباط باشد.

با توجه به نزدیکی امتیازات در بالای جدول در لیگ بیست ویک تکلیف ماراتن قهرمانی به هفته های آخر کشیده خواهد شد ‌و به شخصه به پیروزی در دربی امیدوارم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1578017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قهرمان DE ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    4 2
    علم مربیگری فرهاد !!!!!!!?????