طعنه معنادار آیت‌الله جنتی به رئیسی/کسی نباید در این مملکت شب را گرسنه بخوابد

تسنیم نوشت: دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه اگر روحیه بسیجی حاکم باشد همه مشکلات حل می‌شود، تاکید کرد: مسئولین باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی به کار گیرند.

 آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان پیش از ظهر امروز چهارشنبه (3 آذر 1400) طی سخنانی در جلسه این شورا با اشاره به تشکیل بسیج در 5 آذر 1358 به فرمان امام خمینی (ره) ضمن تبریک هفته بسیج گفت که خداوند را برای این نعمت الهی شاکریم.

وی ادامه داد: تشکیل بسیج از هوشیاری حضرت امام خمینی (ره) بود که باید قدر این نعمت را بدانیم و تلاش کنیم این روحیه را در خودمان حفظ، تقویت و به جوانان منتقل کنیم.

دبیر شورای نگهبان درباره فعالیت‌های بسیج تصریح کرد: بسیج در همه عرصه‌های نظامی، خدماتی و جهادی حضور موفقی دارد و متعلق به همه اقشار مردم است که باید همیشه محفوظ بماند.

آیت‌الله جنتی افزود: خوشحالیم که بچه‌های انقلابی روحیه بسیجی دارند و هر جا اتفاقی مثل سیل و زلزله رخ دهد، در صحنه حضور دارند و به کمک مردم می‌آیند و این روحیه بسیجی است که همه را در صحنه حاضر می‌کند.

طعنه معنادار آیت‌الله جنتی به رئیسی/کسی نباید در این مملکت شب را گرسنه بخوابد

وی با بیان اینکه روحیه بسیجی یک روحیه اسلامی و انقلابی است که باید در همه عرصه‌ها و دستگاه‌ها همچون دولت، مجلس، قوه قضائیه، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، مدارس حاکم شود، گفت: دانشجوی ما باید با روحیه بسیجی وارد میدان مسئولیت شود.

آیت‌الله جنتی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات اقتصادی و معیشتی اشاره و با بیان اینکه اگر روحیه بسیجی حاکم باشد همه مشکلات حل می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولین باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی به کار گیرند.

وی افزود: این مردم که همه چیزشان را در راه اسلام و انقلاب فدا کرده‌اند و در همه صحنه‌های دفاع از اسلام و انقلاب حاضر بوده‌اند، باید مشکلاتشان برطرف شود.

دبیر شورای نگهبان یادآور شد: باید قدردان مردم باشیم و تا آنجا که می‌توانیم مشکلات اقتصادی را کم کنیم، نباید در این مملکت کسی پیدا شود که شب را گرسنه بخوابد.

آیت‌الله جنتی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله خداوند کمک کند تا با تاسی از امیرالمومنین علی (ع) به مردم، اسلام و انقلاب خدمت کنیم و خداوند این مملکت را حفظ و مسئولین را توفیق خدمات صادقانه عطا کند.

23219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1576182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • sorosh IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    37 22
    چه ربطي به رئيسي داشت؟!!! آقاي خبرآنلاين حرف نداري بزني ، حرف نزدن
    • ناشناس IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      17 3
      ای کیو امورواداره این کشور دست کیه ؟!!!!!
  • محجوب IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    9 4
    آخه تو هم فهمیدی رئیسی را الکی رئیس جمهور کردی؟ اون دنیا چه جوابی داری.همانطور محمود را هشت سال بر ملت حاکم کردی.دل رهبر را بدرد آورد.
  • رنگین کمان IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    8 3
    از هیچ کس هیچ کاری ساخته نیس... فقط خدا بهمون رحم کنه.
  • مسعود IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    34 0
    ای بابا شکم سیر از گرسنه خبر ندارد و سواره از پیاده خبر ندارد لذا آقای جنتی لطفاً شعار نده یکروز برو تو خیابون ببین چند صد نفر زن و مرد آویزان سطل های اشغال هستند
  • اکبر اسدی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    18 0
    آقای جنتی،شما یکی از مقصران اصلی وضعیت موجود هستید،زیرا همه مسئولان از فیلتر نظارتی شما عبور کرده اند اگر واقعا تمایل دارید کشور از این شرایط اسفناک خارج شود و می خواهید به مردم خدمت کنید،به حرف مردم گوش کنید و اجازه دهید افراد متخصص،دلسوز با مدارک معتبر از دانشگاههای معتبر وارد مدیریت کشور شوند
  • علی مشهدی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    37 2
    به گفته جناب جنتی، چه اشکال داره مردم روزی یک وعده غذابخورن حالا به فکر نون شب مردم شدن
  • سید IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    38 1
    آقای جنتی چهل سال یکی از مسیولان تصمیم گیری رده بالای حکومتی بودید واقعا شما چه کار مثبتی کرده آید که حالا براحتی طعنه وار حرف میزنید
  • سلام IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    9 0
    ایشان بهتر است سری به کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بزنند و وضعیت حقوقی آنها و زندگیشان را از نزدیک ملاحظه کنند بعد از این فرمایشات داشته باشند. گفتند فلان عارف از غیب خبر میدهد ظریفی گفت ؛ چگونه این عارف از غیب خبر می دهد و از خانه خود خبر ندارد! یا ایها الذین آمنوا لم تقولون ما لا تفعلون...
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    11 1
    آنقدر بدهی و قسط زیاد شده که گرسنگی دقدقه ی دهم هست
  • نورالله گرشاسبی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    تا زمانی که باور نکنیم سیاست و اقتصاد دو علم هستند که باید به اهلش سپرده شوند وضع روز به روز بد و بدتر میشود و ناگهان میبینیم که خیلی زود دیر شده است!
  • احمد IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 1
    روحانی بعداز۳ماه کجایی یادت بخیر برنج کیلویی ۳۰تومان بود
  • ب IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    2 0
    خداوندا امام زمانه مان را هرچه زودتر بفرس آمین
    • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      1 0
      برنج کیلویی ۶۵ هزار تومن ۳۰ را از کجا پیدا کردی به ماهم نشان بده مگر برنج پلاستیکی هندی وپاکستانی