مجیدی امروز با استقلال تاریخ‌ساز می شود؟

ورزش سه نوشت: در صورتی که استقلال امروز برابر فجرسپاسی به پیروزی دست پیدا کند، بهترین شروع تاریخ آبی ها در لیگ برتر رقم خواهد خورد.

استقلال در دیدارهای آغازین هفته چهارم لیگ برتر، امروز در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف فجرسپاسی می رود. آبی های پایتخت پس از گذشت 8 سال و 3 ماه یکبار دیگر به شیراز رفته اند و امیدوارند تا با دست پر به تهران برگردند.

شاگردان مجیدی در حالی به مصاف فجر می روند که در سه دیدار گذشته با پیروزی از زمین بازی خارج شده و تاکنون در زمینه بهترین شروع تاریخ استقلال در لیگ برتر، با فصل 85-86 برابر شده اند. در طول 21 دوره ای که از لیگ برتر می گذرد، آبی پوشان پیش از این فقط یک بار و در ششمین دوره این رقابت ها توانسته بودند هر 3 دیدار ابتدایی خود را پیروز شوند.

در آن فصل آبی ها تحت هدایت صمد مرفاوی ذوب آهن، مس کرمان و فجرسپاسی را در سه هفته ابتدایی از پیش روی برداشتند اما در هفته چهارم برابر فولاد و در اهواز با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند تا استقلال نتواند به روند پیروزی های متوالی خود ادامه دهد.

حالا فرهاد مجیدی در وضعیتی مشابه لیگ ششم قرار گرفته است. آنها 3 بازی ابتدایی خود را برنده شده اند و باید امروز در یک دیدار خارج از خانه به مصاف فجرسپاسی بروند. در صورتی که استقلال بتواند در دیدار امروز خود پیروز شود، با 4 برد متوالی بهترین شروع تاریخ خود در 21 دوره از رقابت های لیگ برتر را به ثبت می رساند.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1570197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =