رونمایی از پوستر سی و چهارمین جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان اروند

پیش از ظهر امروز طی آئینی و با حضور جمعی از اصحاب رسانه، از پوستر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در منطقه آزاد اروند، رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در این آئین حمایت ها و پیگیریهای مستمر معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند را زمینه ساز برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان در این منطقه در قالب اکران بخشی از فیلم های مربوطه دانست و اظهار کرد: یاد شهید نوجوان « علی لندی» را گرامی می داریم و بر همین اساس با تهیه ویدئویی از این نوجوان فداکار و نمایش آن پیش از اکران فیلم های جشنواره، سعی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگ مرد کوچک و ارائه درس شجاعت و ایثار به دیگر نوجوانان هستیم.

وی افزود: دو فیلم «پسران دریا» به تهیه کنندگی بهروز نشان و «یدو» ساخته مهدی جعفری و با بازی میلاد صویلاتی (خارج از مسابقه) فیلمهایی هستند که عوامل ساخت و بازی آنها در منطقه آزاد اروند هستند. این دو فیلم نیز در لیست برنامه نمایش برخی از فیلم های سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در آبادان قرار دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به شعار امسال جشنواره تحت عنوان «سینما، سرزمین خیال»، تصریح کرد: مشاوره روانشناسی کودک، کارگاه و نمایشگاه نقاشی و برپایی ورک شاپ آموزشی از جمله برنامه های شاد و مفرح جنبی این جشنواره هستند که در محوطه ی باز سینما مهر آبادان برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

مردانی؛ یادآور شد: «پسران دریا»، «لیپار»، «بام بالا»، «بلیط»، «میان صخره ها»، «یدو»، «داستان های هزار و یک روز»، «برزنگی»، «شهر گربه ها» و «ترانه های پدرانه» ۱۰ فیلم قابل نمایش در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان هستند که قرار است ۱۶ تا ۲۰ مهرماه جاری در محل سینما مهر آبادان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای کودکان و نوجوانان به نمایش درآیند.

به گزارش خبرآنلاین؛ جشنواره سی و چهارم با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار می شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =