ماجرای کتابی که علی سلیمانی درباره بازیگری نوشت

سامان صفاری بازیگر سریال «روزهای آبی» مهمان جدیدترین برنامه «سریالیست» با اجرای پدرام کریمی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگر نقش بردیا در این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: پس از «دلدادگان» و «خانه امن» و البته تجریه کمدی «سامورایی در برلین» در سینما، دوست داشتم که یک ژانر متفاوت را هم تجربه کنم که این کار از طرف آقای حاج غلامی که مثل خودم اهل یزد است پیشنهاد شد. البته هنگام عقد قرارداد به من گفتند که قرار است سریال از شبکه یک روی آنتن برود که در نهایت به جدول پخش شبکه پنج منتقل شد.

وی افزود: داستان «روزهای آبی» برای جوان‌ها جذابیت داشت. همیشه قصه‌های عاشقانه برای مخاطبان تلویزیون جذابیت دارد و  این گونه آثار بیننده‌های خاص خودش را دارد. فکر می‌کنم روزهای آبی در بازپخش خودش از شبکه‌هایی مثل آی فیلم یا تماشا بیننده بیشتری داشته باشد.

صفاری اظهار کرد: جذابیت نقش بردیا برای من این بود که در دام کلیشه‌های رایج نیفتاد و دنبال آینده خودش رفت. کارهای عجیب و غریبی انجام می داد و خیلی به پیامد و منطق کارهایش فکر نمی‌کرد. الان بسیاری از جوان های ما هم همینطور هستند و تعامل آنها با خانواده و افراد جامعه متفاوت از گذشته است.

صفاری همچنین با  اشاره به این که زنده یاد علی سلیمانی دیگر بازیگر این سریال کتابی را با موضوع بازیگری  نوشته بود، در پایان گفت: امیدوارم این کتای هرچه زودتر چاپ شود چون برای علی سلیمانی خیلی اهمیت داشت و همیشه درباره آن  با ما صحبت می‌کرد.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1553466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =