مهدی قایدی بالاخره به حرف آمد

رسانه اماراتی با اشاره به آخرین پست اینستاگرامی مهدی قایدی، به خداحافظی او با هواداران استقلال پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  مهدی قایدی مهاجم فصل پیش استقلال یکی از بازیکنان خبرساز فصل نقل و انتقالات بود. انتقال او به شباب الاهلی امارات که جزو گران ترین انتقال های فوتبال ایران بود، حواشی مختلفی به دنبال داشت اما نهایتا با موافقت آبی های پایتخت همراه شد تا ستاره بوشهری فوتبال ایران ادامه کارش را در امارات دنبال کند. لیگی که البته به عقیده کارشناسان مقصد مناسبی برای این ستاره خوش تکنیک و آینده دار نبود.


حالا وب سایت دبی اسپورت با گذشت 5 روز از آخرین پست اینستاگرامی قایدی و خداحافظی او با هواداران استقلال، امروز به آن پرداخته است. این وب سایت نوشته: مهدی قایدی ستاره جدید شباب الاهلی (شوالیه های سرخ)، برخی از انگیزه هایی که او را ترغیب به ترک باشگاه استقلال ایران کرد، مطرح نمود.
قایدی چهار فصل گذشته را در باشگاه تهرانی گذرانده بود و در فصل 2016-2017 با آنها قهرمان جام حذفی ایران شد. این بازیکن 22 ساله آخرین پیام خود را از طریق برنامه اینستاگرام برای طرفداران استقلال ارسال کرد.


قایدی پست خود را به زبان فارسی آغاز کرد و گفت: این بهترین چهار سال زندگی من بود و تمام آنچه من دارم به لطف این تیم است. شاید دوران حرفه ای من در جمع آبی ها به پایان رسیده باشد، اما من همیشه پسر باشگاه استقلال خواهم بود و دوباره این پیراهن گرانبها را بر تن خواهم کرد.
این بازیکن ملی پوش ایرانی در مورد انتقالش به جمع شوالیه های سرخ توضیح داد: خوشحالم که در این روزهای سخت از باشگاه استقلال نقل مکان می کنم. این باشگاه از مشکلات اقتصادی شدیدی رنج برده  و اکنون می تواند آن را کاهش دهد.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1549435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داود IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    37 35
    موفق باشی نیمار آسیا
    • مجید IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      28 26
      این نصف نیمارهم نیست. پول کیسه رو به حرف میاره چون پر میشه
  • بی نام. IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    35 52
    پرسپولیس پول بدهی اش به کالدرون را از کجا می آورد؟استقلال ستاره می‌فروشد بدهی پرداخت کند و چند بازیکن معمولی بخرد. پرسپولیس بدون پرداخت بدهی ستاره می‌خرد و پول بدهی اش به کالدرون را از جیب حکومت میدهد‌. این است علت منفور بودن این تیم
    • سعید IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      12 12
      حالا خوبه بعد یه عمری یه بازیکن فروختید. انگار یادت رفته 2 بار تو 3 سال گذشته رفتیم فینال آسیا و کلی پاداش بلوکه شده داریم.
    • امید IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      9 13
      بلاخره به بازیکن هم شما فروختین
  • سعیدلشگری IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    21 36
    تا زمانی که مجیدی در استقلال باشه به هیچ جامی نمیرسیم ، مجیدی بارها به استقلال خیانت کرده
  • ایران IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    16 10
    زنده باشید انشالله وسربلند هرکجا که هستید طرفداران واقعی استقلال تورا دوست دارندفقط مواظب زندگی باش که تورا از هدف دور نکند
  • بیگناه IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    7 5
    موفق باشی. قایدی ریز نقش.
  • فقط نیمار IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    6 15
    برین بابا نیمار، نیمار ،سایه نیمار هم نیست.باشه که سال دیگه برگرده و.....