بندرامیرآباد قطب صادرات کالاهای کانتینری شمال کشور می شود

مدیرکل بنادر ودریانوردی امیرآباد گفت: با احداث پایانه جدید کانتینر یخچالی به زودی بندرامیرآباد قطب صادرات کالاهای کانتینری در شمال کشور می شود.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، محمدعلی اصل سعیدی پور، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث پایانه جدید کانتینر یخچالی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع توسط بخش خصوصی در بندرامیرآباد آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این پایانه راهبردی ظرفیت استقرار ۹۰ کانتینر یخچالی را دارد، افزود: وجود یک ترمینال اختصاصی کانتینر یخچالی با توجه به نوع محصولات تولید شده در مازندران به عنوان یک نیاز بالقوه، از اساسی ترین زیرساخت‌های مورد نیاز تجار و بازرگانان به شمار می رفت.

مدیرکل بندرامیرآباد یکی از مزایای پایانه کانتینر یخچالی را، کاهش هزینه تمام شده محصولات کشاورزی به هنگام حمل توسط ناوگان حمل و نقل دریایی عنوان و ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از این پروژه، شاهد افزایش صادرات کالاهای فاسد شدنی به دیگر کشورها از بندرامیرآباد خواهیم بود.

وی در ادامه گفت: شناور ناجی ۱ به ادوات و تجهیزات پزشکی و امدادی پیشرفته به منظور بروزرسانی و ارتقاء توان عملیاتی تیم جستجو و نجات دریایی بندر امیرآباد اضافه شد.
 
اصل سعیدی پور گفت: با تجهیز شناور ناجی ۱ فرآیند امداد و انتقال مصدومان دریایی با سرعت و کیفیت  بسیار بالایی صورت میگیرد که می تواند تلفات حاصل از غریق دریایی را به طور چشمگیری کاهش دهد.
 به جهت افزایش ضریب ایمنی کارکنان شناور ناجی-۱ در حین عملیات و مصدومان دریایی، تعداد زیادی کیت یکبار مصرف حفاظت فردی در اختیار این شناور قرار گرفته است

48 .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1540487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =