کاربران خبرآنلاین نظر دادند: ارز دیجیتال ایرانی مانع خروج سرمایه می‌شود

کاربران خبرآنلاین معتقدند باید پشتوانه ارز دیجیتالی که ایران قصد معرفی آن را دارد، روشن شود.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی‌ها نشان می دهد خرید ارز دیجیتالی از جمله بیت کوین این روزها با استقبال بالایی روبرو شده است.

برخی کارشناسان نسبت به خروج سرمایه ها تحت تاثیر خرید ارز دیجیتال هشدار می دهند. حالا اما بسیاری از کشورها در صدد معرفی ارز دیجیتال خود هستند و بانک مرکزی ایران نیز این موضوع را در دستور کار بررسی قرار داده است.

کاربران خبرآنلاین درپاسخ به این سئوال که با توجه به شرایط کنونی اقتصاد ، معرفی ارز دیجیتال ایرانی را میسر می دانید و تاثیر اقتصادی چنین اقدامی از نظر شما چیست ؟ پاسخ‌های متنوعی داده‎اند.

یکی از کاربران اکید دارد: «ارز دیجیتال پلن میخواهد، پلن هم یعنی برنامه ، بنابراین راه گریزی نیست.»

کاربری به نام شهرام نیز گفته است: ارز دیجیتال ایرانی بسیار عالی خواهد بود و از خروج ارز جلوگیری خواهد کرد. برخی از کاربران نیز ظرفیت‎های استخراج این ارز را مورد اشاره قرار داده اند . یکی از کاربران در این خصوص گفته است: آیا ظرفیت برق در نظر گرفته شده . ما واقعا با کمبود برق مواجهیم.

کاربران بسیاری تجربه تلخ سقوط بورس را مورد اشاره قرار داده‌اند و هشدار داده‎اند که نباید این تجربه تکرار شود .  کاربرانی نیز البته مساله مهم اصلاحات اقتصادی و پشتوانه ارز دیجیتال ایران را طرح کرده‎اند.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =