‍ اولین تصفیه خانه مکانیزه استان  چهارمحال وبختیاری در شهرستان سامان افتتاح شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: امروز اولین تصفیه‌ خانه مکانیزه استان در شهرستان سامان در "پویش #هرهفتهالفب_ایران" به بهره‌برداری رسید که برای احداث آن حدود ۵۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، مجید نظری  در آئین افتتاح تصفیه‌ خانه شهرستان سامان اظهار کرد: "پویش #هرهفتهالفب_ایران" هر هفته با حضور وزیر نیرو در سراسر کشور برگزار و در این هفته نیز سه پروژه بزرگ در حوزه وزارت نیرو با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان افتتاح و به‌ بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: امروز اولین تصفیه ‌خانه مکانیزه استان در شهرستان سامان به بهره‌برداری رسید که برای احداث آن حدود ۵۱ میلیارد تومان هزینه شده است، ۱۱ میلیارد تومان از این اعتبارات از محل منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب و ۴۰ میلیارد تومان نیز از منابع دولتی تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه کلنگ احداث تصفیه‌ خانه سامان در سال ۱۳۹۰ بر زمین زده شده است، گفت: این اولین تصفیه‌خانه در شهرستان سامان است که پس از ۱۰ سال تکمیل و به بهره‌برداری می رسد، با افتتاح این طرح جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر به آب شرب سالم و پایدار دسترسی پیدا می‌کنند.

نظری خاطر نشان کرد: با افتتاح تصفیه‌ خانه مکانیزه شهرستان سامان برای ۱۶ نفر به‌صورت مستقیم و برای ۳۲ نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =