آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای خوزستان برای دریافت تسهیلات کرونایی ثبت نام کنند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای خسارت دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات حمایتی ثبت نام کنند.

عبدالنبی سواعدی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در اهواز، اظهار کرد: کارفرمایان خسارت دیده از کرونا می‌توانند با ثبت نام در سایت کارا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دریافت تسهیلات اعلام نیاز کنند.

وی با بیان اینکه تمامی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد واجد شرایط به شکل بهینه با مساعدت مسئولان از تسهیلات کرونایی  بهره‌مند می شوند، افزود: آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان در دوران شیوع کرونا با توجه به تعطیلی موقتی شان دچار زیان شده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: بخش غیردولتی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان در شرایط ویژه‌ای قرار دارند و از نظر اقتصادی آسیب دیده‌اند، زیرا اکثر آنان مستاجرند اما همچنان خود را مکلف به پیروی از ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابه با کرونا ویروس می‌دانند.

سواعدی، با بیان اینکه درصد بالایی از فعالیت‌ آموزش‌های مهارتی به لحاظ حضور فیزیکی تعطیل شده، یادآور شد: با برگزاری آموزش‌ها از طریق مجازی این مسئله جبران انجام می‌شود.

وی گفت: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، تابع تصمیات و مصوبات ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا است و لذا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های آموزشی در قالب  آموزش‌های مجازی و مهارتی انجام می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر۶۵۸ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت آموزشی دارند.

به گزارش خبرآنلاین، سال گذشته ۲۷ هزار و۷۴۳ نفر از آموزش مهارتی آموزشگاههای آزاد فنی وحرفه ای خوزستان بهره مند شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =