برگزاری آزمون توانایی های کسب و کار متقاضیان تأسیس آموزشگاه آزاد خوزستان

رییس اداره موسسات ومشارکتهای مردمی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان از برگزاری آزمون احراز تواناییهای کسب و کار متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای خوزستان خبر داد.

همایون طرفی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در اهواز، اظهارکرد: این آزمون از ساعت ۹ صبح روز ۱۶ فروردین تا ساعت ۱۳ روز ۱۸ فروردین ماه جای و به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی افزود: متقاضیان می توانند جهت شرکت در این آزمون به نشانی اینترنتی www.khouztvto.com مراجعه کنند.

رییس اداره موسسات ومشارکتهای مردمی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان با بیان اینکه این آزمون در طی ۲ مرحله اجرا می شود، تصریح کرد: سرمایه گذاران مهارتی در صورت عدم موفقیت در مرحله ی نخست آزمون می تواند در مرحله ی دوم شرکت کنند.

طرفی، یادآور شد: جزوه آموزشی به صورت کلی طراحی شده تا اطلاعات اولیه و کاربردی در حوزه کسب و کار، قوانین و مقررات مربوطه، اطلاعات کلی از حسابداری و مدیریت مالی، اطلاعات کاربردی درباره ی رایانه و ضوابط تأسیس به شکلی هموار در دسترس متقاضی تأسیس باشد.

وی گفت: متقاضیان می توانند برای دریافت فایل جزوه آموزشی توانایی های کسب و کار متقاضیان تاسیس آموزشگاه آزاد، به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان مراجعه کنند.

وی افزود: درخواست های متقاضیان با رویکرد تاسیس رشته های جدید و بر اساس نیاز سنجی استان تایید نهایی شده و پس از آن، افراد برای احراز توانایی های لازم مورد سنجش قرار گرفته و در آزمون شرکت می کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر حدود۷۰۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در خوزستان فعالیت آموزشی دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1501210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =