یک روزنامه نگار معروف آمریکایی در صفحه شخصی توئتیر خود نوشته است: یک نفر عکس جنازه بن لادن را برای من فرستاده است و من فکر می کنم که این عکس واقعی است.

نیکلاس دی. کریستف، ستون نویس روزنامه نیویورک تایمز که به نوشتن مقاله ها و یادداشت های تحلیلی و تحقیقی شهرت دارد همچنین نسخه ای از این پست خود را در صفحه شخصی اش در فیس بوک گذاشته و از خوانندگان و علاقمندان خود خواسته است تا به او بگویند که آیا اجازه دارد این عکس را منتشر کند یا نه؟

کریستف در این پست نوشته است: یک نفر عکسی از جنازه بن لادن را برای من فرستاده است که برخلاف انچه که در آنجا می گویند من فکر می کنم با برخی از آنچه که ما می دانیم همخوانی دارد و اندکی واقعیت به آن می بخشد. اما هنوز نمی توان صحت آن را تایید کنم و فکر نمی کنم که این عکس بتواند نوری به زوایای همچنان تاریک این واقعه بیافکند به همین دلیل قصد ندارم این عکس را منتشر کنم .

نویسنده ستون های تحلیلی نیویورک تایمز در ادامه می افزاید: با این همه خیلی بی قرارم: آیا شما فکر می کنید من تصمیم درستی گرفته ام؟

با یک نگاه به کلی به حدود 300 پاسخی که به این سوال دی کریستف داده شده می توان فهمید که اکثریت خوانندگان صفحه او با این تصمیم موافق بوده اند. 

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =