حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهور در اصفهان/ افتتاح ۵ پروژه توسط واعظی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از حضور و افتتاح پروژه های شهری و استانی در اصفهان توسط محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور خبر داد.

حجت الله غلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در اصفهان اظهار داشت:  بعدازظهر پنج شنبه محمود واعظی، رئیس دفتر ریاست جمهوری پس از حضور در اصفهان و دیدار با آیت الله طباطبایی؛ امام جمعه اصفهان و آیت الله مظاهری؛ مدیر حوزه علمیه اصفهان، در اتاق بازرگانی با اصناف مختلف اتاق جلسه داشت.

وی افزود: افتتاح پروژه های شهری و استانی با حضور رئیس دفتر ریاست جمهوری از ۸ صبح فردا با افتتاح پل آفتاب و خیابان های تابان و آسمان که منتهی به پل آفتاب هستند، آغاز می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرایی خط دو مترو اصفهان از غرب با تی بی ام با قطر ۹متر باز هم از دیگر پروژه های افتتاحی شهرداری کلانشهر اصفهان توسط واعظی است.

وی گفت: پس از افتتاح پروژه های کلانشهر اصفهان، بهره برداری از کارخانه لوله سازی قطوران در شهرستان مبارکه که در تامین لوله های نفت و گاز از اهمیت بسزایی برخوردار است و همچنین  افتتاحی در کارخانه چینی زرین انجام می شود. 

غلامی اعلام کرد:  در ساعت ۱۸ بعدازظهر فردا نیز شورای اداری استان با حضور رئیس دفتر ریاست جمهوری برگزار می شود.  

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1490062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =