سفر معاون پرسپولیس به مشهد برای حل مشکلات با شهرخودرو

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امروز ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس برای بر طرف کردن مشکلات پرسپولیس و شهرخودرو به مشهد سفر می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان رضوی: فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص مشکلات تیم فوتبال شهرخودرو بعد از بازداشت مدیران این تیم گفت: تلاش می‌کنیم مشکلی برای تیم فوتبال شهرخودرو ایجاد نشود.
به همین منظور با مکاتبه‌ای که دادستانی داشتیم مشخص شد باشگاه شهرخودرو در ارتباط با اتهامات وارد شده به شرکت شهرخودرو، هیچ‌گونه دخالتی ندارد و موضوع این باشگاه از شرکت کاملاً جدا است، بنا بر این باشگاه شهرخودرو می‌تواند با خیال راحت به‌کار خود ادامه دهد.
وی افزود: با توجه به توجه اینکه مدیران شهرخودرو در بند هستند و به خاطر اینکه مشکلی برای تیم ایجاد نشود مجوزی را در جلسه کمیسیون امنیتی برگزاری مسابقات در مراحل استانداری گرفتیم.
مجوز داده شد تا ما از محل کمک‌های خیریه، اسپانسرها، بخش خصوصی، شهرداری و هر ارگانی که بتواند کمک کند، یک سری منابع را تأمین کنیم، اضافه کرد: هزینه‌های جاری، هتل، تغذیه، اعزام به مسابقات و این‌گونه هزینه‌ها را امیدواریم با این مجوز ظرف یک تا دو هفته آینده تأمین کنیم و مقدمات کار را برای انتقال امتیاز آن، در صورتی که باشگاه شهرخودرو نتواند ادامه کار دهد، فراهم کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: در چند نوبت با سرمربی شهرخودرو و مدیرعامل این تیم جلساتی داشتیم و منتظر هستیم آقای حمیداوی با دادن وکالت به نماینده خود برای انتقال امتیاز تیم به متقاضیان خرید امتیاز به ما در عملیاتی کردن این موضوع کمک کنند.
فتاحی بیان کرد: در تعامل خوبی با استانداری هستیم و در جلسه‌ای که در اداره کل داشتیم، کمیته‌ای مشخص کردیم، جلسات این کمیته با موافقت معاون سیاسی امنیتی استانداری از این به بعد در محل اداره کل برگزار می‌شود و تمامی تصمیمات راجع به باشگاه شهرخودرو و نحوه حمایت و کمک‌ها از طریق همین کمیته پیگیری و به استحضار می‌رسد.
فتاحی در خصوص انتظار هواداران از اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال خراسان رضوی برای رفع مشکلات تیم فوتبال شهرخودرو گفت: با تمام توان داریم تلاش می‌کنیم که باشگاه با آرامش به کار خود ادامه دهد، البته گفتنی است که این مشکل فقط برای باشگاه‌ ما نیست، در طول مسابقات لیگ برتر شاهد بودم که باشگاه‌های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی و خیلی باشگاه‌های دیگر نیز با این چالش‌ها مواجه می‌شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به بدهی باشگاه پرسپولیس به شهرخودرو گفت : مدارکی داریم که نشان می‌دهد شهرخودرو ۸ میلیارد تومان از پرسپولیس طلب دارد.
امروز آقای ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس سفری به مشهد خواهند داشت و قرار است در این سفر برای پرداخت بدهی باشگاه پرسپولیس به شهرخودرو گفت‌وگو کنیم.
وی در پایان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم امتیاز در اختیار مجموعه شهرخودرو باقی بماند اما اگر قرار بر واگذاری امتیاز باشد همین جا به هواداران این تیم اطمینان می‌دهم امتیاز تیم از استان خارج نخواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1488499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =