برد آسان شهرداری ارومیه برابر پیکان / آذرباتری بازی برده را باخت

هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال با برد آسان شهرداری ارومیه و شکست دوباره آذرباتری همراه بود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر، تیم شهرداری ارومیه برابر رقیب دیرینه خود پیکان تهران با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازات ۲۵ بر ۱۹، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد.
در این دیدار که قضاوت آن را فرهاد شاهمیری به کمک علیرضا قریب برعهده داشتند، پیمان اکبری تیمش را با ترکیب اولیه سعید مصطفوی‌وند، مسعود غلامی، محمدطاهر وادی، میثم صالحی، پوریا فیاضی، پوریا یلی و محمدرضا حضرت‌پور به میدان فرستاد.
با این نتیجه شهرداری ارومیه با ۱۸ برد و ۵۳ امتیاز بعد از تیم سپاهان اصفهان در رده دوم جدول باقی‌ماند و تیم پیکان مدافع عنوان قهرمانی با ۷ برد و ۲۰ امتیاز با قرارگیری در رده دهم، کار سختی برای راه‌یابی به پلی‌آف دارد.

اما در دیگر دیدار، تیم هورسان رامسر ۳ بر یک آذرباتری دیگر نماینده ارومیه را شکست داد و با کسب نهمین برد فصل خود، شانس خود را برای رسیدن به پلی‌آف افزایش داد.
در این بازی، آذرباتری ارومیه ست نخست را ۲۵ بر ۲۲ از حریف خود برد ولی در ادامه نماینده رامسر با نتایج ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ پیروز و یک برد دیگر را به جمع بردهای خود اضافه کرد.
آذرباتری ارومیه کماکان در انتهای جدول قراردارد.

شهرداری ارومیه بعد از یک هفته استراحت، روز جمعه در هفته بیست و هفتم با شهرداری ورامین دیدار خواهدکرد و آذرباتری روز چهارشنبه با شهرداری گنبد مصاف خواهدداشت.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1482102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =