افتتاح سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش مرند با حضور معاون وزیر آموزش وپرورش

معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور عنوان کرد:خیرین مدرسه ساز معماران فرهنگی جامعه هستند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی، مهراله رخشانی مهر ظهر روز چهارشنبه در آیین افتتاح سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش مرند بیان کرد:امسال با وجود ویروس کرونا و تعطیلی مدارس آموزش تعطیل نشد  که این موضوع افتخاری برای مجموعه ی وزارت آموزش و پرورش به شمار می رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ابراز کرد: این نهاد یک نهاد غیردولتی در کشور بوده که با هدف ساختن مدرسه‌های جدید و نیز بازسازی، بهسازی و تجهیز مدارس موجود در این کشور بنا نهاده شده‌است. 

این مقام مسئول ادامه داد: اولین مجموعه خیری کشور جامعه خیرین مدرسه ساز بوده که از سال۷۷ به فعالیت شروع کرده و ساخت حدود ۳۰درصد از مدارس را به خود اختصاص داده است.

معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور عنوان کرد: خیرین مدرسه ساز معماران فرهنگی جامعه هستند، این افراد به عنوان بازوی آموزش و پرورش در کنارمان به شمار می رود.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۴ هزار مدرسه کانکسی در کشور وجود دارد که تلاش می‌کنیم با احداث مدارس مقاوم و درخور شان دانش‌آموزان بساط این مدارس را برچینیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: در حال حاضر کانکس بهترین وسیله‌ی آموزشی برای جمعیت عشایری است تا دانش آموزان از تحصیل باز نمانند. 

وی افزود: در مناطق عشایری به‌خصوص عشایر کوچ‌رو علاوه بر اینکه ما کانکس تهیه می‌کنیم، اداره کل عشایری هم کانکس تهیه می‌کند و در بعضی مواقع خیرین هم ورود می‌کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: کانکس‌هایی که سازمان نوسازی مدارس تهیه می‌کند مطابق با استانداردهای آموزشی است.

رخشانی مهر در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: امید است با حمایت مسئولان و خیرین مشکلات آموزشی را حل کنیم تا دانش آموزان در رفاه و آسایش به تحصیل خود ادامه دهند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =