همکاری جدید دو مرکز فرهنگی برای دیجیتال‌سازی و تبادل اطلاعات علمی در حوزه کتاب

تفاهم نامه همکاری میان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران و موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی امروز دوشنبه، 6 بهمن ماه 1399 بر پایه تبادل اطلاعات علمی، و استفاده از ظرفیت های مشترک پژوهشی منعقد شد.

به گزارش خبرآنلاین، بر پایه این تفاهم نامه و به دنبال درخواست کتابخانه مرکزی برای تقویت منابع دیجیتالی خود، مقرر شد تا موسسه، کتابخانه را در این زمینه کمک کرده و نتیجه تحقیقات و انتشارات خود را نه فقط در عرصه کتاب فیزیکی بلکه به صورت فایل های دیجیتال در اختیار دانشجویان و استادان دانشگاه تهران قرار دهد.

در این تفاهم نامه، تبادل فایل های دیجیتالی و استفاده از امکانات مشترک میان این دو مرکز در دستور کار قرار گرفته و در شرایطی که دانشجویان و استادان امکان رفت و آمدشان به کتابخانه محدود است، زمینه استفاده از فایل های دیجیتالی در چارچوب توافق نامه فراهم خواهد شد.
یکی از موسسات فعال وابسته به وزارت علوم، موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی است که طی سالهای گذشته، با انتشار بیش از 400 عنوان کتاب در حوزه علوم اجتماعی و جامعه شناسی و شاخه های مختلف آن به خصوص مطالعات فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی ؛ علم وفناوری فعال بوده است. این پژوهشها در قالب تألیف و ترجمه به صورت کتاب منتشر شده و از این پس امکان استفاده از آنها، صرفا برای مطالعه، در وبسایت کتابخانه مرکزی فراهم خواهد شد.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =