کشف ۵۶ دستگاه ماینر خارجی به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۵۶ دستگاه ماینر خارجی در کاشان خبر داد و گفت: ارزش این دستگاه ها بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

سرهنگ حسین بساطی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به فعالیت غیرقانونی برخی از افراد در استخراج ارزهای دیجیتال اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کاشان طی انجام سه مرحله از یک سری عملیات توانستند ۵۶ دستگاه ماینر خارجی قاچاق در کاشان کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه این دستگاه های ماینر در یک منزل و دو کارگاه تولیدی کشف شد، ابراز داشت: ماموران انتظامی طی هماهنگی با مقام قضایی و با حضور نماینده مدیریت اداره برق شهرستان از این واحدها بازرسی کرده و این ماینرها را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه ازز، تصریح کرد: در این ارتباط سه نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی با اشاره به قاچاق و غیرقانونی بودن استفاده از دستگاه های مذکور گفت: استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال نیاز به مصرف برق زیادی دارد و استفاده از آنها باعث اختلال در شبکه توزیع برق شهری شده که به همین دلیل متهمان با استفاده از برق یارانه ای واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل اقدام به فعالیت غیرقانونی می کنند که با این افراد برخورد قاطع و قانونی می شود.

دستگیری زن و شوهر قاچاقچی مواد مخدر در کاشان

سرهنگ بساطی همچنین از دستگیری زن و شوهر قاچاقچی مواد مخدر در کاشان خبر داد و افزود: ماموران پلیس کاشان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور ورودی شهر کاشان به خودروی این زوج مشکوک شده و پس از توقف آن به بازرسی خودرو پرداختند.

وی با اشاره به اینکه این خودرو به قصد کاشان در حرکت بود، ادامه داد: در بازرسی های انجام شده از این خودروی پژو ۴۰۵ بیش از شش کیلوگرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تاکید کرد: پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و اجازه جولان ‌و سرکشی به آنان را نخواهد داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =