عذرخواهی آقای داور از پرسپولیسی‌ها به خاطر پنالتی جنجالی

مهر نوشت: داور دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد اعلام پنالتی به سود تیم اهوازی را اشتباه عنوان کرد و گفت: به خاطر این اشتباه سهوی از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر روز سه شنبه به قضاوت محمدحسین زاهدی فر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و سرخپوشان تهرانی ۲ بر یک حریف خود را شکست دادند.

مهمترین اتفاق این دیدار که جنجال زیادی درست کرد و زمینه انتقاد هواداران و بازیکنان پرسپولیس از داور این دیدار را فراهم کرد، صحنه‌ای بود که در دقیقه ۶۰ رخ داد و توپ با شانه محمدحسین کنعانی زادگان برخورد کرد اما داور اعلام پنالتی به سود فولاد کرد و شیمبا این توپ را به گل تبدیل کرد.

محمدحسین زاهدی فر در مورد این صحنه توضیح داد و گفت: در صحنه‌ای که توپ به بدن بازیکن پرسپولیس برخورد کرد خطای دید باعث شد تشخیص پنالتی بدهم. توپ چند سانتیمتر با منطقه‌ای که می‌شود پنالتی اعلام کرد فاصله داشت اما به دلیل خطای دید بنده اعلام پنالتی کردم.

زاهدی فر ادامه داد: به خاطر این اشتباه که سهوی و به خاطر خطای دید بود از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. خدا را شکر می‌کنم که این تصمیم در نتیجه بازی تاثیر زیادی نداشت اما به هر حال اشتباهی بود که باید به خاطرش عذرخواهی کنم.

داور فوتبال ایران با اشاره اتفاقی که پیش از این در دیدار استقلال و سپاهان رخ داد و یک اشتباه از سوی وی ثبت شد گفت: در همان بازی هم سهواً برخورد توپ به دست بازیکن سپاهان را ندیدم. همان زمان قصد داشتم مصاحبه کنم و از هواداران استقلال به خاطر آن اشتباه عذرخواهی کنم اما رئیس کمیته داوران اجازه مصاحبه نداد و ناچار شدم در حاشیه یکی از کلاس‌های داوری در حضور خبرنگاران از هواداران استقلال عذرخواهی کنم.

محمدحسین زاهدی فر در ادامه گفتگویش گفت: هواداران استقلال و پرسپولیس و همه علاقمندان به فوتبال اطمینان داشته باشند که در قضاوت داوران هیچ عمدی نیست و صرفاً خطاهای انسانی است که منجر به بروز این اتفاقات می‌شود. با این حال وظیفه خودم دانستم که از هواداران استقلال و پرسپولیس مجدداً عذرخواهی کنم.

وی در پایان تاکید کرد: با اینکه این بار هم در مصاحبه کردن ممنوعیت داریم اما خودم در این مورد پاسخگوی کمیته داوران خواهم بود ولی لازم دانستم از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کنم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1477727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    51 16
    خب حالا که بازی تموم شده و یک گل خورده از روی پنالتی هم در سبد گلهای خورده پرسپولیس نشسته حداقل اون کارت زرد کنعانی زادگان که به ناحق داده شده پاک بشه اینو که دیگه می تونند انجام بدن تا بیشتر از این حقی از پرسپولیس ضایع نشه .
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    48 12
    باشگاه باید نسبت به کارت زرد ناحق کنعانی زادگان اعتراض بکنه باید کارت زرد رو پاک کنند
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    44 10
    آقای زاهدی فر ممنون که عذرخواهی کردی اما بهتره که بعد از این نسبت به قضاوتهاتون دقت بیشتری داشته باشین
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    39 10
    آفرين ما كه بخشيديم
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    22 59
    بابا مسعود چه میکنی
    • ی پرسپولیسی IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      0 3
      دوستان عزیز چ استقالیا چ پرسپولیسا این متن منو بخونن بعد قضاوت کنن (درمورد اون دسته از دوستانی که میگن بابا مسعود😐) اولا که اگر وزیر ورزش یا به قول شما بابا مسعود پرسپولیسا .پرسپولیسی بود الان این وضع تیم‌نبود که شجاع به خاطر مدیریت بد بره اقای خاص ما بره علیپور بره و اینهمه بازیکنایی که به خاطر مدیریت بد رفتن.....اگه وزیر ورزش پرسپولیسی بود رسول پناه که تیمو داغوون کرد رو به مدیر عاملی نمیرسوند.....اگه وزیر ورزش پرسپولیسی بود ساختمون پرسپولیس رو به خاطر بدهی یه عده نمیفروختن(و ساختمون استقلال کسی جرات نکرد نزدیکش بشه:)) خلاصه منطقی باشیم تو چند تا بازی گذشته هم ک وضع داوری برای پرسپولیس رو دیدین؛) شما هم سعی کنید تلاش کنید تیمتون رو مثل پرسپولیس بالا بیارین و قهرمان. بشین وگرنه از این بهونه ها تا دلتون بخواد هست...اقای زاهدی فر هم عمل درستی انجام دادن خوبه که اشتباه میکنن گردن میگیرن و این میتونه نقطه شروع پیشرفت داوری کشورمون باشه خب همگی موفق باشید و زیادم داخل پرسپولیس و استقلال غرق نشین به قول بعضیا(باباها:) اونا بازی میکنن چی به شما میرسه؛)
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    35 75
    تیم حکوکتی انقد لابی داره که کمیته داوران میگه زودتر عذرخواهی کن تا وزیر ناراحت نشده ولی برای استقلال دستور میاد نباید عذرخواهی کنی
    • Erfan IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
      0 0
      لطفا دیگه استقلالیا حرفی نزنن چون خیلی ضایع میشین اول برین به بازیکن سیاه پوستتون منظورم دیاباته است یاد بدین که اینجا فوتباله نه والیبال بازی با آلمینیوم آقای دیاباته با ساعد توپ رو از محوطه در آورد بیرون ... یه پنالتی ضایع هم دقیقه اول برای آلمینیوم نگرفت اون دفاع تون هر وقت بازیکنی ازش رد میشه پیراهنشو میکشه همون خطایی کهدروی عبدی انجام داد توی بازی دقیقه فقط با پرس و اشتباه مدافع به گل میرسین و هیچ کاره دیگه ای بلد نیستین...آره اگه دیاباته با اون هیکل بیاد پرس کنه منم میترسم توپ رو بهش میدم
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    25 54
    دلیل خاص نامیدن پرسپولیس همین فشارها علیه داوران است کجا دیده اید داور بیاید از هوادران تیم حتی برای اشتباهش عذرخواهی کند و این موضوع خبری هم بشود؟؟؟ داور اگر اشتباه هم مرتکب شده باشد کمیته داوری باید بگوید عذرخواهی از هواداران یعنی من از این تیم و هوادارانش می ترسم و حتما در بازیهای دیگر جبران می کنم ببینید از این به بعد برای این تیم خاص چه کار خواهم کرد مثلا ار این داور در مورد تیم آلومینیوم اراک اشتباه می کرد عذرخواهی می نمود؟؟
    • GB ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      2 0
      دقيقا
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
      2 0
      مثل اینکه شما بازی استقلال_ سپاهان که داور بازی همین زاهدی فربود از هوا دارای استقلال عذرخواهی کرد رو یادت نیست
  • محمد شکری IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    19 39
    جالبه فقط داورها در یک صورت عذرخواهی می کنند آن هم وقتی که به ضرر پرسپولیس سوت زده باشند اگر تیم دیگری باشد انواع توجیهات را می اورند . حالا همین پنالتی اشتباه که در نتیجه نیز تاثیر گزار نبود هفته ها داوری را بسود تیم خاص می کند.
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    این یک سندغیرقابل انکارازحمایت های غیرمعمول وتبعیض آمیزازتیم پرسپولیس دربرابرتمامی تیم های دیگرلیگ برتره. داوری با اشتباه های سریالی فقط یک بارعذرخواهی میکند(عذرخواهی ازاستقلال درمحفل دوستانه فقط برای ماستمالی کردنه)آنهم ازپرسپولیس!!بعددوستان ازسوگلی بودن تیمشون ناراحت میشن.
  • بهروز IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    آقای داور شما نباید همچنین صحنه ای رو براحتی سوت بزنی می‌بایستی دقت کنی اگه پرسپولیس این بازی رو میباخت میدونی چی میشد!!!!بخدا گناه کبیره میکنید شما. اعصاب چند میلیون آدم رو خرد کردی این حق ما نیست درسته عمدی نبوده ولی باز هم از نفس شما پنالتی سبز شده جناب داور پس باید سعی کنی در زاویه مناسب و نزدیک صحنه قرار بگیرید. خداوند شما رو عفو کند برادر بزرگوار از او طلب بخشش کن.
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    آیا تا بحال از استقلال هم بابت اونهمه اشتباهات داوری عذرخواهی شده؟ بس کنید.
  • اراد جم IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    اقای زاهدی چرا با اون اشتباهات مضحک واز روی عمدی که به ضرر تیم استقلال میگرفتی یک بار از تیم ما و هوادارن با فهم وشعورش عذرخواهی نکردی پس معلوم میشه که واقعا وابسته به یک تیم خاص هستی باید به حال این فوتبال که چنین کسانی درونش به قضاوت میپردازند گریست.ممنون میشم که نظر بنده را که حرف میلیون ها هوادار با تعصب و عزیز استقلالی است را نشان بدهید.