طرفداران استقلال و پرسپولیس این جملات را بخوانند

فضای موجود بین طرفداران دو باشگاه بزرگ پایتخت، فضای جالبی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طرفداران استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی دشمن شماره یک هم هستند. کسی نمی تواند منکر این موضوع شود. هر روز یک داستان درست می شود و همه سرشان در کار یکدیگر است. سعید لطفی امروز به خبرآنلاین حرف های جالبی در این باره زد. او گفت: «یادم هست پرسپولیس با آلیما در آسیا بازی داشت. بازی رفت را 5 بر یک برده بود و باید در اینجا 4 بر صفر می برد. آن روز هواداران استقلال مرد و مردانه رفتند پشت پرسپولیس و این تیم را در آزادی تشویق کردند. یادم هست در بازی استقلال و الهلال که تیم برد می خواست، هواداران پرسپولیس هم برای حمایت از ما آمدند. آن روز پرچم آبی و سفید و قرمز درست کرده بودند که معنی صلح داشت. رنگ سفیدش وسط قرمز و آبی بود. الان چه اتفاقی برای فوتبال ما افتاده که آرزو می کنیم حریف نتیجه نگیرد؟ چه چیزی به ما می رسد اگر تشتک سازی فلان کشور قهرمان آسیا شود و ما نشویم؟! دو نفر در این فوتبال گفتند ما فوتبال را از فضای دو قطبی در می آوریم. این اختلاف ها به وجود آمد. تفرقه انداختند بین هوادار استقلال و پرسپولیس. الان چرا طرفداران به خون هم تشنه هستند؟ چرا اینقدر بی احترامی؟»

مشروح گفت و گوی لطفی را اینجا بخوانید. 

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1475864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    7 3
    سعید لطفی کی هست حالا؟!!
    • آسو IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      14 5
      سرور پرسپولیسههههه
  • آسو IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    16 15
    وقتی در رسانه ملی هواداری تیم حکومت رو بکنن، داور و یاور و امداد غیبی و سرمربی حریف رو (پدیده سابق) و .... رو بیارن صرفا بخاطر اینکه توی آسیا مقام بیارن که اونم محاله، پس چرا باید هوادار عاشق استقلال بیاد و پبروزی رو تشویق کنه؟! نه جانم، ما استقلالی ها رو وارد بازی اینا نکنین.
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    10 3
    فقط همین دلخوشی واسمون مونده. چه عیبی داره واس هم کری بخونبم. بعده یک هفته همه چی تموم میشه و از یاد میره. ضمنا هم کیسه و هم لنگ بخاطر رنگ و طرح لباس پرسپولیس و استقلاله و چیزی هست که همه ازش استفاده میکنن و چیز به درد بخوری هست
  • پارسا IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    2 0
    پرسپلیس بهترینه