مشارکت ایران در نمایشگاه جهانی هنر توکیو ۲۰۲۱

با شرکت رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن، نمایشگاه جهانی هنر توکیو ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن، در راستای توسعه همکاری‌ها و حضور هنرمندان و چهره‌های شاخص هنری ایران در نمایشگاه‌های برجسته بین‌المللی در آن کشور، چون سال گذشته، در برگزاری نمایشگاه جهانی هنر ژاپن (ART FAIR ۲۰۲۱) مشارکت می‌کند. به همین دلیل، عنوان رایزنی فرهنگی سفارت کشورمان در ژاپن به عنوان همکار در این رویداد مهم در پوستر نمایشگاه درج شده است.

در سال ۲۰۲۰ نیز برای اولین بار با پیگیری  و مشارکت رایزنی فرهنگی و همراهی سفارت کشورمان در ژاپن، موسسه هنرهای معاصر ایران و اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشورِ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، زمینه حضور ایران در این رویداد مهم بین‌المللی فراهم شد. در آن دوره، رایزنی فرهنگی، اثر رضا لواسانی، هنرمند ایرانی را با عنوان «زندگی» معرفی کرد که در کتاب نمایشگاه به چاپ رسید، ولی متاسفانه به دلیل شیوع کرونا در فروردین سال ۱۳۹۹، اجرای آن لغو شد.

این نمایشگاه و رویداد بزرگ فرهنگی و هنری در سطح بین‌المللی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و به لحاظ وسعت، اولین و به لحاظ فروش آثار هنری در سال ۲۰۱۹، مقام دوم را به خود اختصاص داده است.

در این نمایشگاه، کشورهای مختلف، وزراتخانه‌ها و موسسات، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، موزه‌ها، گالری‌ها، رسانه‌ها و...  همکاری و مشارکت دارند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1471127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =