چرا مردم گول تبلیغات دروغ رژیم‌های لاغری را می‌خورند؟

تبلیغات لاغری و انواع شیوه‌های آن این روزها در همه رسانه‌ها و خصوصا شبکه‌های اجتماعی به وفور یافت می‌شود درحالی که برخی از این رژیم‌ها پایه علمی ندارند.

به گزارش خبرآنلاین، کاری که سازندگان این محصولات برای فروش انجام می‌دهند، در قانع کردن بسیاری از مخاطبان موفق عمل می‌کند. آنها در ابتدا برای قابل قبول نشان دادن محصول خود روایت‌ها و گزارش‌های دروغینی از کاربرد مثبت محصول خود در اینترنت منتشر می‌کنند.

بعضی از آنها ممکن است از آرم سازمان‌های خبری و مورد اعتماد مردم در این گزارش‌ها استفاده کنند یا از نام‌ها و آدرس‌های وبسایت‌هایی استفاده کنند که شبیه به برندهای خبری و وب سایت‌های معروف است.

سپس تحقیقات جعلی را به کار خود اضافه می‌کنند. آنها تحقیقات دروغینی درباره اثربخشی محصول به شما ارائه می‌دهند و حتی ممکن است در این فرایند از اعتبار خبرنگاران یا محققان مورد اعتماد سواستفاده کنند.

در قدم بعدی بعضی اوقات نقدهای آنلاین درخشان می‌نویسند یا برای انجام این کار به دیگران پول می‌دهند و در نهایت جلوه‌ای کاملا متقاعد کننده از محصولشان به شما ارائه می‌کنند. اما اگر قصد کاهش وزن دارید به یاد داشته باشید که تنها راه سالمی که می‌توانید واقعا از آن نتیجه بگیرید همیشه ورزش متناوب، رژیم غذایی درست و تغییر در عادات ناسالم زندگی است و بقیه روش‌ها در بهترین حالت یا نتیجه‌ای نخواهند داشت یا به سلامت شما آسیب خواهند زد.

گزارش کامل این مطلب را در اینجا بخوانید.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1459089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =