سیدجلال: قهرمانی آسیا برنامه ریزی می‌خواهد

ورزش سه نوشت: کاپیتان پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش خواستار برنامه ریزی لازم برای دستیابی به هدف موردنظر آنها در آسیا شد.

سیدجلال حسینی درباره موفقیت تیم برای دستیابی به امتیاز صعود به فینال گفت: تلاش کردیم و خوشبختانه توانستیم به نتیجه خوبی برسیم و مبارک هواداران. 

وی درباره کارشکنی های صورت گرفته گفت: کاری نمی شود کرد و فوتبال همین است. متاسفانه بعضی از کشورها قدرت زیادی در ای اف سی دارند و کاری نمی شود کرد.

کاپیتان سرخ‌ها درباره اینکه آیا توانایی قهرمانی در آسیا را خواهند داشت گفت: برنامه ریزی می خواهد. ما چند سال پیش هم به فینال رفته بودیم و باید برنامه ریزی بهتری داشته باشیم تا نتیجه بهتری بگیریم.

وی درباره اینکه چه سرنوشتی در انتظار پاداش‌های حاصل از صعود آنها به فینال خواهد بود گفت: دست ما نیست و ما تصمیم گیرنده نیستیم. وظیفه ما این بود که بازی کنیم. ما که تصمیم گیرنده نیستیم، حالا می خواهد بین بازیکنان تقسیم شود یا هر چیز دیگری. 

سیدجلال درباره تصمیم بازیکنان در اعتراض به مدیریت در فرودگاه دوحه گفت: باید بررسی و برنامه ریزی شود. قهرمانی در آسیا کار خیلی سختی است و امیدوارم بشود کار درستی انجام شود.

۲۵۵ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1439811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =