کاربران خبرآنلاین مخالف بازگشت مجیدی به استقلال

در شرایطی که احمد سعادتمند از مدیریت باشگاه استقلال برکنار شد خبر رسیده که احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛این در حالی است که صبح امرز و با تایید خود سعادتمند،او با الکساندر نوری هم مذاکره کرده و گفته بود که آمدن نوری به استقلال در گرو تایید هیات مدیره است.البته با برکناری سعادتمند از راس باشگاه،بدون شک اتفاق های دیگری در استقلال خواهد افتاد. ما از شما کاربران خبرآنلاین خواستیم تا نظرات خود را درباره تغییرات باشگاه استقلال برای ما بنویسید که در ادامه به چند نمونه از آنها می پردازیم:

کاربری نوشته: کاملا برنامه ریزی شده بود. در آستانه فینال حذفی، مهره شون یعنی سعادتمند بحث استرا رو پیش آورد و رفت ایتالیا و اون همه حاشیه ایجاد کردن برای تیم و جام حذفی رو دادیم. تو آسیا تیمو بدون مربی و بدون بازیکن با پنجره بسته فرستادن نتیجه ش رو همه دیدن که جلو پاختاکور بازیکنان نا نداشتن بدون نیمه دوم. کار به جایی رسید که زکریا مرادی رو آورد تو بازی. حالا هم که به اهداف شومشون رسیدن، مهره شونو برداشتن و دوباره میخوان فرهادو بیارن. دقیقا همین بلاها رو سر تیم شفر آورده بودن. خلاصه اینکه تا این وزیر سرکاره، آب خوش از گلوی استقلال و استقلالیا پایین نمیره.

کاربری دیگر نوشت: یک توطئه برنامه ریزی شده دیگه بر علیه استقلال. جوری شده که خود دوستان پرسپولیسی هم اعتراف میکنن به دست های پشت پرده علیه استقلال

علی نوشت: بزرگترین ضربه به استقلال رو مجیدی زد رفتار کودکانه ایشان از زمان بازیگری تا الان ادامه دار بوده تعجب می کنم از کسی که به مجیدی اعتماد کنه کسی که همیشه قهرمانی ها رو از تیم گرفته

محمدرضا نوشت: خیلی خوب شد برکنارش کردن ! شدید داشت حاشیه درست میکرد ! ولی به شدت مخالف برگشتن فرهاد مجیدی هستم ! 2 بار در 2 مرحله حساس استقلال رو ول کرد و رفت و به نظر من لیاقت استقلال رو نداره ! اگه فقط یک هفته به خاطر استقلال سکوت میکرد تا بعد از فینال حذفی الان وضعیت استقلال این نبود ! یکی باید به آقای مجیدی بگه مدیرعامل خیانت کرده تو چرا به خاطر تیمت و هوادارا یه هفته سکوت نکردی ...... امثال سعادتمند و مجیدی میان و میرن ولی این استقلال هستش که میمونه با همه هواداراش.

داراب نوشت: آقای سعادتمند چوب صداقت و عدم محبوبیتش رو خورد و به نظر من باید به این مدیر اجازه کار میدادن و حمایتش میکردن چون به شدت پیگیر و با برنامه بود ولی زمان چندانی نداشت و بسیار تحت فشار بود.

رسول نوشت: مجیدی اگر بیاد حاشیه باهاش میاد و آخر سر هم با حیا کن رها کن باید بذاره بره. این تیم با نامجو مطلق بعنوان سرمربی وپرویز مظلومی و یا یک تمرین دهنده ی خارجی بهمراه زرینچه یا بهتاش فریبا بعنوان سرپرست کارش را با آرامش میتونه جلو ببره

کاربری دیگر نوشت:میدونید مهمترین مشکل استقلال طی این سالها چیه؟ خود فرهاد مجیدی توی اولین مصاحبه اینبار که بعنوان سرمربی انتخاب شد گفت: تیمهای برنده روی برد تمرکز میکنند و تیمهای بازنده روی تیم برنده تمرکز میکنند.. در واقع تمام حاشیه های استقلال مربوط به اینه که هواداراش فقط به پرسپولیس فکر می کنند که چطور میشه موفقیت هاشو تخریب کرد..

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1438658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    آقا این چه وضعیتیه باشگاه داره. به خدا اگه خلیل زاده این بازی ها رو پیاده کرده که باشگاه رو تو خصوصی سازی صاحب بشه، ولله شخصا از شهرستان میام تهران حالیش میکنم.
  • پیام آبی IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    جالبه که بیش از نصف کامنت ها و نظرها لنگی وار ثبت شده است
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    فقط فرهاد
  • استفلالی IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    ما که خواهان بازگشت مجیدی هستیم
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    مجيدى رو نميخوايم، ختم كلام
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    البته لنگی هاشون
  • محمد IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    استقلال بسیار بزرگتر از مجیدی وسعادتمند است اشخاصی مثل این دو نفر در دل هواداران جایی ندارن چون فقط با حاشیه کار میکنند و حاشیه سازند از استقلال دورشان کنید
  • محمدرضا IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
    0 0
    مخالف حضور مجیدی به استقلال هستیم جام حذفی با خیانت از استقلال گرفت مربی در حد واندازه استقلال نیست
  • استقلال IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
    0 0
    صدرصد با برگشتن مجیدی مخالفم هر چقدر اسطوره‌ای بوده کسی بیاد استقلال که مثل شمع براش بسوزه .