خطیب موقت جمعه شهرکرد: حماسه دفاع مقدس برای نسلهای آینده تبیین شود

ایرنا نوشت:خطیب موقت جمعه شهرکرد با اشاره به رشادتهای رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: حماسه و رشادتهای دفاع مقدس برای نسلهای آینده به بهترین شکل تبیین شود.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود:دفاع مقدس در تاریخ ایران، روزهای درخشانی را رقم زد که این حماسه و خاطره پرشکوه این حماسه برای همیشه در تاریخ ایران به عنوان برگ زرین و طلایی خواهد ماند.
وی افزود: هشت سال جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس الهام بخش نسل‌های آینده خواهد بود که ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل ابرجنابتکاران ایستادند و از آب، خاک، ناموس و هستی نظام دفاع کردند.
فاطمی به روحیه کمک‌رسانی و مواسات در جامعه اسلامی و بین ملت ایران اشاره کرد و گفت: این روحیه به برکت اسلام، تربیت اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری رشد پیدا کرده است.
وی به مسوولان نظام توصیه کرد، خدمت به همنوع و رفع مشکلات مردم را باید سرلوحه کارهای خود قراردهند.
خطیب جمعه شهرکرد گفت: مسوولان و خدمتگذاران نظام با اقتدار و با همراهی مردم از حیثیت و آبروی نظام اسلامی دفاع کنند و ملت مسلمان ایران باید اقتدار، قدرت، ایمان و هستی خودشان را همواره باور کنند.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام اسلامی از حقانیت جمهوری اسلامی ترس دارند، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی بر محور اتحاد و متحد بودن تاکید شده است و باید قدرت خود را باور کنیم و در مقابل دیگر قدرت‌های جهان با قدرت ایستادگی کرد.
وی به حضور ناو آمریکا در خلیج همیشه فارس اشاره کرد و گفت: این کشتی تنها برای قوت قلب کشورهای حوزه خلیج فارس آمده است و جرات و جسارت هیچ اقدامی را ندارد.
به گفته وی، امت اسلام باید همیشه بیدار باشند و با اقتداری که از فرزندان پیامبر فراگرفتند در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام ، بداندیشان و کج‌اندیشان مقاومت کنند.
امام جمعه موقت شهرکرد گفت: کسانی که در ایران اسلامی خدمت می‌کنند با الهام گرفتن از روحیات بلند و متعالی ائمه اطهار، زیر سایه ولایت فقیه از حیثیت، اقتدار، آبرو و عزت همیشگی ملت ایران دفاع کنند و اجازه ندهند که لحظه‌ای گرد خجالت و کوچکی بر چهره ملت ایران بنشیند و در جامعه و جهان مقتدر باشند.
فاطمی با مقایسه وضعیت امروز کشور با پنج دهه گذشته گفت: وضعیت امروز کشور با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست به گونه‌ای که در آن زمان کشور ایران حیات خلوت آمریکا بود و آمریکا هر برنامه می‌ریخت در ایران اجرا می‌شد، اما امروز ایران اسلامی به یک کشور مقتدر تبدیل شده و این اقتدار باید محفافظت شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1436362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =