مورینیو در حال یادگیری زبان کُره ای به خاطر سون!

ایسنا نوشت: سرمربی پرتغالی تاتنهام عنوان کرد برای ارتباط با ستاره آسیایی خود در این تیم در حال یادگیری زبان کره ای است.

سون هیونگ مین پس از رسیدن مورینیو به عنوان سرمربی اسپرز در ماه نوامبر ، ۱۲ گل به ثمر رساند که از جمله اولین گل دوره حضور وی در برابر وستهام بوده است.

سون هیونگ مین از زمان پیوستن از بایر لورکوزن به تاتنهام  در سال ۲۰۱۵ ، در ۲۲۹ بازی برای این باشگاه ۸۵ گل به ثمر رسانده است .

مورینیو پس از کسب رده ششم در اولین فصل خود با این باشگاه و صعود به لیگ اروپا ، اکنون به دنبال فصل بعد است. او مطمئن است که با تاتنهام می تواند به چیز ویژه ای دست یابد. چرا که در هر باشگاهی که در حرفه خود بوده موفق به کسب حداقل یک مقام قهرمانی شده است. 

ژوزه مورینیو درباره ستاره آسیایی خود گفت: ارتباط برقرار کردن با بازیکنان به زبان اصلی خودشان برای هر مربی بهترین راه دستیابی به قلب آن بازیکن است. برای همین است که در حال یادگیری زبان کره ای هستم تا با سون ارتباط بیشتری برقرار کنم. می خواهم بهترین بازیها را از او در دومین فصل حضورم در این تیم بگیرم. احترام به فرهنگ های مختلف این است که در باشگاه فقط یک زبان صحبت نشود و زبان های زیادی که بازیکنان با آن صحبت می کنند نیز در آن جاری باشد.

او در ادامه گفت: همیشه دیدگاه خیلی مثبتی از تیم تاتنهام داشتم. وقتی برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ به انگلیس آمدم، تاتهام را تیمی بسیار بزرگ و خوب با بازیکنان مستعد شناختم و اکنون نیز این تیم رشد کرده است و بهترین ورزشگاه و امکانات را در جهان دارد. ما تلاش می کنیم که در دومین فصل حضورم در این تیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم. با این حال می دانیم که شرایط برای ما دشوار است.

251 254

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1426177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =