انتقال آب سد طالقان به شهر آبیک

احمدپور: با اختصاص اعتبار ۷۰۰میلیارد ریالی آب شرب شهر آبیک از سد طالقان تامین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ شهرام احمدپور، فرماندار آبیک به مناسبت روزخبرنگار از دفتر خبرگزاری خبرآنلاین و هفته نامه فروردین امروز دیدار کرد.
در حاشیه این دیدار فرماندار آبیک در گفت‌وگویی اختصاصی از انتقال آب شرب سد طالقان به شهر آبیک خبرداد و گفت: به دلیل برخی مشکلات در طعم و مزه آب شرب شهر آبیک با پیگیری نمایندگان مجلس و دولتمردان؛ پروژه انتقال آب از سد طالقان برای تامین آب شرب شهرستان آبیک عملیاتی شد و در همین راستا با اختصاص بودجه ۷۰۰میلیارد ریالی تا پایان زمان فعالیت دولت این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.
احمدپور در ادامه به فضای همدلی خوب مسئولان در شهرستان آبیک اشاره کرد و افزود: همه مسئولان شهرستان آبیک اعم از امام جمعه محترم، فرماندهان سپاه و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و دولتمردان برای خدمت به مردم عزم خود را جزم کرده‌اند و همه با حمایت هوشمندانه خود، دولت را در خدمت رسانی به مردم در این شرایط خطیر حمایت می‌کنند.  
احمدپور به تامین ۲۵درصد درآمدهای مالیاتی ارزش افزوده استان در شهرستان آبیک پرداخت و گفت: به دلیل حضور واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی فعال در این شهرستان یک چهارم درآمدهای مالیاتی استان از آبیک تامین می‌شود.
فرماندار آبیک افزود: براساس ارزیابی‌های وزارت کشور در زمینه اشتغالزایی، سال گذشته فرمانداری آبیک رتبه اول استان را به دست آورد و بیش از ۸هزار نفر بیمه اولی در شهرستان آبیک مشغول به کار شدند و خوشبختانه واحدهای صنعتی این شهرستان مشکل حاد و بحرانی ندارند.
احمدپور در ادامه خبرگزاری خبرآنلاین را یکی از پربازدیدکننده‌ترین خبرگزاری های کشور برشمرد و گفت: انصافا این خبرگزاری هم صدای مردم بوده و هم فعالیت های دولتمردان را منعکس می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1419822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =