انتصاب جدید در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویر احمد

آیین تکریم و معارفه رئیس حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور محمد حسین یاری مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛ به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، صبح امروز در آیینی با حضور محمد حسین یاری مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در یاسوج رئیس سابق و جدید اداره حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد تکریم و معارفه گردیدند.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از رئیس سابق اداره حراست  مهرجو فرخی را بعنوان رئیس جدید اداره حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد معارفه و از زحمات مسعود رسولی رئیس سابق این اداره تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است  با حضور محمد حسین یاری مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان از ساختمان بهسازی و نوسازی شده ی راهدارخانه مرکزی یاسوج نیز رونمایی شد تا انشاءالله این بنای نوسازی شده،محلی برای خدمت رسانی هرچه مطلوبتر به مراجعین و شهروندان باشد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1410545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =