رگبار باران تا اواسط هفته آینده در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی با پیش بینی رگبار باران تا سه شنبه آینده در ارتفاعات برخی استان ها از جمله تهران از افزایش ۴ تا ۸ درجه ای دما در نوار شمالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات شمال هرمزگان، ارتفاعات شمال شرق تهران و ارتفاعات سمنان افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعدبرق و وزش باد روی می دهد.

فردا این شرایط را برای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات تهران، ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان انتظار می رود.

یکشنبه در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال کردستان، شمال زنجان، ارتفاعات تهران، ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود و روزهای دوشنبه و سه شنبه این شرایط در ارتفاعات تهران روی می دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی نوسانات دمایی در اکثر مناطق کشور حدود 2 تا 3 درجه خواهد بود، همچنین از امروز تا پنجشنبه هفته آینده روند افزایش دما 4 تا 8 درجه در سواحل شمالی و اردبیل پیش بینی می شود.

47231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1406126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =