آقای شجاعی شما که هیچ، تکلیف بازیکنی که مشکل مالی دارد چیست؟!

کاپیتان تیم‌ملی ایران در این سال‌ها، با توجه به تجربه بازی در اسپانیا، همواره از مدیریت و رفتار حرفه‌ای در فوتبال ایران انتقاد کرده است. 

زاوش محمدی؛ مسعود شجاعی، احتمالا یادش نمی‌آید آخرین بازی خوبش را چه در عرصه ملی و چه در رده باشگاهی، چه زمانی انجام داده است. او بعد از مصدومیتی که در اوساسونا داشت، دیگر آن بازیکن سابق نشد. افت شدید مسعود، به ویژه در بازی‌های مهم و بزرگ تیم‌ملی به چشم می‌آمد. حالا هر چند او همچنان به تیم ملی دعوت می‌شود اما کیست که نداند از روزهای اوجش در دهه 80 فرسنگ‌ها فاصله دارد. 
کاپیتان تیم‌ملی ایران اما در این سال‌ها، با توجه به تجربه بازی در اسپانیا، همواره از مدیریت و رفتار حرفه‌ای در فوتبال ایران انتقاد کرده. او بارها و بارها از این گفته که هیچ چیز سرجایش نیست اما وقتی بحث برگزاری لیگ برتر می‌شود، کاری می‌کند که در همان اسپانیا هیچ فوتبالیستی انجام نداده است! بیانیه او برای تعطیلی لیگ، در هیچیک از لیگ‌هایی که مسعود همواره برای انتقاد از مدیریت، امکانات، سطح کیفی و... آنها را با ایران مقایسه می‌کند، رخ نداد. هیچ کاپیتانی در آن لیگ‌ها بیانیه ننوشت که باید مسابقات تعطیل شود! کیست که نداند مسعود هم جزئی از فوتبال ایران است و قاعدتا باید تابع تصمیمات باشد، نه اینکه مثل همیشه، تلاش کند نه در مستطیل سبز که در فضای مجازی، خود را عزیز کند. 
شجاعی سال‌هاست قراردادهای کلانی در فوتبال می‌بند. درآمد او حتی در روزهای افتش، بسیار بالا بوده. شجاعی نیاز مالی ندارد ولی احتمالا موقع بیانیه نوشتن برای تعطیلی لیگ، به فکر آن بازیکنان جوانی نیست که خرج خانواده خود را می‌دهند اما این اتفاق باعث خواهد شد تا تنها مشکلات مالی‌شان چندین و چند برابر شود. شاید بهترین جمله را محسن ربیع خواه هافبک دفاعی پرسپولیس گفت: «کاری ندارم لیگ در نهایت برگزار می شود یا نه؟ ولی بازیکنانی می‌شناسم که مشکلات شدید مالی دارند. هیچ شغلی هم غیر از فوتبال ندارند. می دانم که با هر روز تعطیلی لیگ، اوضاع مالی شان بدتر و بدتر می‌شود. منتهی مجبور است لام تا کام سخن نگوید چون مدیرش برای هزینه نکردن، مدام می گوید لیگ را تعطیل کنید. تکلیف این بازیکنان چه می شود؟!»

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1401703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ج اکبری تبریز IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    17 15
    سلام یکبار بفرمیین طرفدار پروپا قرص پیروزی هستم والسلام دیگه آسمون ریسمون نمیخواد دوست عزیز
    • غلام نخست IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
      12 19
      مثلا چجور باید مینوشت ک به مزاج شما خوش بیاد ؟؟ یا باید میگفت هرچی زنوزی بگه ؟؟؟
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
      1 0
      لنگی بازی در نیارین داداش.
  • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    8 1
    خودتان هم می دانید سنگ کارگر و کارمند و فوتبالیست بی پول را به سینه زدن همش شعاره.توجیه برای ادامه لیگ فرمایشی وزارت ورزش برای قهرمان کردن یک تیم .