توزیع ۵۰۰ بسته حمایتی به ارزش۱۰۰میلیون ریال توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان

مدیرکل آموزش و پرورش از برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان، توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، فرحناز قائدامینی ضمن اعلام این خبر افزود:در راستای لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان و رسیدگی به  محرومین وخانواده های آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان در اقدامی خیرخواهانه تعداد ۵۰۰ بسته حمایتی به ارزش ۱۰۰میلیون ریال  را طی رزمایش طوفان همدلی، با جذب کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان و اولیای آنان تهیه و آماده سازی نمودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت:با توجه به شناسایی دانش آموزان و خانواده های نیازمند، این بسته های حمایتی با رعایت پروتکل های بهداشتی مربوطه در اختیار خانواده های محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا  در شش شهرستان قرار خواهد گرفت.

قائدامینی ضمن تشکر از دست اندرکاران این اقدام جهادی، حضور دانش آموزان در حرکت های جهادی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، محرومیت زدایی و کمک مومنانه را موجب افتخار نظام تعلیم وتربیت دانستو تصریح کرد این قبیل فعالیت های خیرخواهانه و انسان دوستانه دانش آموزان، جلوه ای از تربیت تمام ساحتی دانش آموزان است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برآن تاکید شده است.

وی افزود: دانش آموزان عضو تشکل اتحادیه انجمن های اسلامی در پیروی از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری، با برپایی هیئت های دانش آموزی، برگزاری اردوهای جهادی، کسب افتخارات و جهش علمی و... در اوج هستند و نمونه های ارزشمند و ماندگاری از فعالیت های اثربخش آنان در طول سال تحصیلی در عرصه های مختلف مشهود است. 

وی خاطر نشان کرد:در دوران کنونی و بحران کرونا، فرهنگیان و دانش آموزان با احساس مسئولیت وصف ناپذیر و فعالیت های علمی و فرهنگی همدوش مدافعان سلامت کشور، گام های بلندی در جبهه فرهنگی مقابله با کرونا برداشته و علاوه بر استمرار برنامه های آموزشی و پرورشی صورت گرفته از طریق فضای مجازی و شبکه شاد، توانستند ضمن جلب همکاری اولیای دانش آموزان، در افزایش روحیه امید و ارتقای سطح تاب آوری خانواده ها و دانش آموزان نیز کارنامه درخشانی را برجای بگذارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =