امام جمعه همدان: ستاد مشترک فضای مجازی در همدان تشکیل می شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: همه کسانی که در فضای مجازی فعالیت دارند می توانند به صورت مشترک و با هم افزایی نسبت به تشکیل ستادی در حوزه فضای مجازی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در کارگروه بررسی حضور حوزه در فضای مجازی گفت: امروز تقابل و نبرد اصلی در فضای مجازی به یک نبرد واقعی تبدیل شده است.

امام جمعه همدان به زحمات نهادهای نظارتی در عرصه فضای مجازی اشاره کرد و افزود: این عرصه به قدری گسترده است که فعالیت در آن همانند ایستادن در برابر سیل وسیعی است که شاید چندان به چشم نیاید.

نماینده ولی فقیه در استان با گلایه از برخی مسئولان که به توانایی‌های داخلی باور ندارند اظهار داشت: برخی از مسئولان یا سواد رسانه‌ای ندارند و یا این فضا را باور ندارند.

آیت الله شعبانی با اعلام اینکه افرادی هم وجود دارند که در این زمینه تعمد دارند، تصریح کرد: کم‌کاری‌های مسئولان در فضای مجازی متعلق به افرادی است که سواد رسانه ای نداشته و یا آن را دست کم گرفته اند.


نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به تشکیل قرارگاه فضای مجازی توسط شورای تبلیغ اسلامی استان، یادآور شد: کوتاهی برخی از مسئولان، به معنای عدم ورود نخبگان حوزوی و دانشگاهی و دغدغه‌مندان در این فضا نیست.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های طلاب در فضای مجازی منحصر به پاسخ به شبهات نیست افزود: فعالیت‌های غیر اخلاقی در فضای مجازی به اعتقادات دین ضربه می‌زند لذا حوزه باید در این موارد نیز ورود کارشناسی داشته باشد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه این ستاد یا شورای عالی فضای مجازی باید به سمت هم‌افزایی و انسجام در استان حرکت کند، تاکید کرد: دغدغه‌مندان انقلاب اسلامی گله‌هایی به وضع موجود در فضای مجازی دارند که باید نسبت به رفع آن ورود پیدا کرد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1389611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =