استاندار همدان: مراسم روز قدس در هیچکدام از شهرهای همدان برگزار نمی شود

استاندار همدان گفت: با توجه به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، مراسم روز قدس در هیچ شهر استان همدان برگزار نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی، با اعلام اینکه تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، خاطرنشان کرد: مصوبات ستاد ملی کرونا باید با دقت در استان پیگیری، نظارت و اجرا شود.

استاندار همدان که در جلسه اعضای ستاد مقابله با کرونا استان سخن می گفت، افزود: با توجه به گزارش ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی، شاخص‌ های ارائه شده مؤید روند کند پیشرفت ویروس کرونا در همدان است. 

وی گفت: در این زمینه باید قدردان همراهی و همکاری مردم با مسئولان بود؛ هر چند انتظار می رود این همراهی و رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان تا قطع کامل زنجیره کرونا ادامه یابد.

شاهرخی از مسئولان، اصحاب رسانه و فعالان در فضای مجازی خواست همواره و مستمر بر ضرورت تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تأکید کنند تا توجه به مسائل بهداشتی به ویژه بهداشت فردی در جامعه نهادینه و به یک فرهنگ تبدیل شود. 

استاندار همدان اظهار داشت: کاهش روز شمار متوفیان ناشی از ویروس کرونا و حتی موراد مثبت ابتلا به این ویروس، خبر خوب و امیدوار کننده ای برای مردم خوب استان در خصوص مقابله و کنترل این بیماری است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1388774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =