همانطور که این نسخه آزمایشی عالی از سوی توسعه دهنده Cyril Diagne نشان می‌دهد، AR می‌تواند ابزاری مناسب برای دریافت تصاویر از دنیای واقعی و چسباندن آن به اسناد دیجیتال باشد. فقط تلفن خود را به سمت آن چیزی که می‌خواهید کپی کنید گرفته و سپس آن را به سمت صفحه دسکتاپ لپ تاپ خود بکشید. دیگر با ایمیل کردن تصاویر به خودتان و یا بریدن قسمتی از اجسام در فتوشاپ خود را اذیت نکنید. به راحتی تمام کارهای خود از جمله تکالیف را به راحتی انجام دهید.  

این تنها یک نمونه اولیه است، اما با توجه به پاسخ‌ها و نظراتی که به ویدیو Diagne داده شد به نظر می‌رسد چند شرکت دیگر در حال کار بر روی نرم افزارهای مشابه هستند.  

ویدیو | معرفی برنامه AR Cut & Paste

به جای اینکه تصاویر دیجیتالی را به دنیای فیزیکی بیاورید، با کمک AR دنیای فیزیکی را به دیجیتالی ببرید و تماشا کنید که چه نوع مبلمانی برای خانه شما مناسب‌تر است.

در برنامه AR Cut & Paste چندین مولفه متحرک وجود دارد. یکی از آنها جسم پیش زمینه را از پس زمینه با استفاده از یادگیری ماشینی جدا کرده و دیگری سرور محلی متصل به فتوشاپ درون کامپیوتر یا لپتاپ را تشخیص می‌دهد و به این ترتیب می‌توان تصویر جسم مورد نظر را درون لپ تاپ یا کامپیوتر به راحتی مشاهده کرد. به گفته Diagne مدت زمان لازم برای کپی کردن تصویر ۴ و چسباندن آن ۲.۵ ثانیه است.  

theverge.com

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1387153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =