تشویق کیهان به شکایت از یک بازیگر: او در خارج از کشور ساختارشکنی کرده

کیهان نوشت:مدیران رسانه ملی تا کنون از اعلام وضعیت نمایش این سریال برای ماه مبارک رمضان خودداری کرده‌اند اما با توجه به رفتار غیرحرفه‌ای بازیگر این مجموعه[گوهر خیراندیش] پخش آن در ماه مبارک رمضان دور از انتظار به‌نظر می‌رسد.


سریال زیرخاکی که با حمایت سیمافیلم تهیه شده، داستان خود را در بستر تاریخ معاصر کشورمان پیش از انقلاب اسلامی ایران جلو می‌برد. یکی از بازیگران این مجموعه پس از اتمام نوبت‌های فیلم‌برداری‌اش برخلاف تعهد قانونی خود با اقدامات هنجارشکنانه در خارج از کشور تیم سازنده و سرمایه‌گذار «زیرخاکی» را با مشکل مواجه کرده است تا جایی که اکنون امکان حذف این سریال از برنامه پخش ماه مبارک رمضان وجود دارد.

بدین‌ ترتیب زحمات شبانه‌روزی عوامل پرتعداد این مجموعه به دلیل منافع شخصی این بازیگر بر باد رفته است.
گفتنی است طبق قرارداد سیمافیلم با سازندگان آثار؛ حق شکایت از اقدامات خودسرانه و غیرقانونی عوامل سازنده به رسمیت شناخته‌شده و جا دارد تا رسانه ملی و متعاقبا سیمافیلم با پیگیری حقوقی نسبت به ضرر و زیانی که از رهگذر اقدام خودخواهانه یک بازیگر متوجه بیت‌المال شده اعلام شکایت کنند.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1380122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    63 65
    رفتار خودسرانه؟ هنجار شكنانه؟ چرا برداشت ما از اسلام اين است كه بايد در همه شئون زندگي ديگران دخالت كنيم؟ چه ربطي داره به شما ؟ بنده خدا خارج از كشور و در عروسي دخترش شركت كرده، تمام. شما توي ايران مصداق" صد لقمه خوري كه مي حلال است آنجا" هستيد و اونوقت براي رد گم كني آدرس اشتباهي مي دهيد؟ ضمنا ايشان هيچ كار خلافي نكرده است. زندگي شخصي افراد به خودشون ربط داره و تمام.
    • حمید IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
      36 40
      زندگی شخصی؟ زندگی شخصی تعریف داره زندگی خصوصی تعریف داره به فرض من برم یه جایی شراب بخورم یه کار خلافی کنم یا هر چیزی... تا زمانی اینکار شخصی و خصوصیه که پنهان باشه. مثل زندگی خصوصی یک زن و مرد ولی وقتی به صورت عمدی این کارم رو آشکار کردم و گذاشتم همه اونو ببینند دیگه خصوصی نیست! عمومیه!
    • کترشناس IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      2 2
      متاسفانه کودکانه اظهار نظر فرمودید خیلی وقت ها خیلی کارهای دیگر در خیلی جاها که شما خوشتان نیاید هم انجام میشود ولی "تمام." نمیدانید یا معنی الفاظ بکار برده را نمی دانید یا خدای ناکرده مغرضانه "زندگی شخصی" را مطرح میکنید بد نیست کمی دایره لغاتتان را بیشتر فهم کنید
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    99 66
    این کیهان چکاره این کشوره که یه شمشیر دستش گرفته دور سر میچرخونه ؟!
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    70 30
    چه ساختاری را شکسته این بانوی محترم؟؟ متاسفانه نمایش غیرواقعی از زندگی مردم در تلویزیون باعث شده که عده ای بیندیشند که ساختار مصنوعی و خیالی ارائه شده توسط رسانه های دولتی در سالیان گذشته ساختار زندگی عادی و واقعی مردم است....مثل اینکه جناب کیهان فکر می کنند زنان مثلا با روسری می خوابند یا وقتی شوهرشان حالش بد میشه می روند یک مرد از کوچه پیدا می کنند تا بیاد به شوهرش دست بزنه و یا وقتی مردم عروسی دارن زنا با چادر دور کمر سیب و پرتقال تو حوض می ریزن......
    • کارشناس IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
      1 3
      جسارتا معانی را اشتباهی فهم کردید بنده خدا "ساختار" تعریف نسبی به زمان و مکان و شرایط داره و نه به نظر من و شما "محترم" همینطور رفتار اجتماعی صحیح مردم بویژه در مراسم های مختلف حتما کارهایی نیست که خواهر و مادر شما انجام داده اند و برایتان عادی شده باشد اخلاقیات با عادی شدن رفتارهای خلاف عرف پذیرفته شده در هر یک از جوامع بشری باطل نمیشه عزیزم
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
    22 49
    حجاب، عفاف و حیا باید توسط همه مردم حتی در خارج میهن رعایت شود و اگر شاهدی بر عدم حفظ شئونات اسلامی توسط امثال خیراندیش حتی در کشور دیگر به دست آمد، قوه قضاییه قاطعانه در بازگشت به ایران برخورد کند تا عبرت سایرین گردد.
    • محمدرضا US ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
      24 25
      حالا همه مسایل و مشکلات کشور حلشده و فقط مونده رفتار این خانم در خارج کشور؟ (از نوع.پاسخهای خود کیهان)
  • بیطرف IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    12 1
    یه مادری رو معرفی کنید که تو عروسیه دخترش نرقصیده باشه. کسی رو سراغ دارید؟؟؟؟ این خانم هم عروسیه دخترش بوده
  • حسین IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    17 0
    از ما که گذشت ولی فرزندان ما به خیلی از افکار حالای ما میخندند..مقایسه کنین اعمال پدران ما رو اوایل انقلاب و تغییر نگرشها در زمان حال.
  • AE ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
    1 2
    سال ۵۹ ازدواج کردیم ازمحضر عقد باهمسرم رفتیم سرخاک شهدا فاتحه خواندیم الان به هرجوانی اینو میگم باور نمیکنن که بعد عقد رفته باشیم قبرستان