امام جمعه همدان: نیروی انتظامی پرچمدار اقتدار اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در همدان گفت: نیروی انتظامی پرچمدار اقتدار اجتماعی است، عملکرد خوب نیروی انتظامی در اتفاقات سال گذشته، نشان از مدیریت خوب این مجموعه در استان همدان دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، در دیدار سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان با وی، با اعلام مطلب فوق خاطرنشان کرد: سال گذشته با وجود مشکلات فراوانی که وجود داشت نیروی انتظامی توانست با موفقیت ماموریت های محوله را به پایان رساند.

وی اضافه کرد: عملکرد خوب پلیس در آبان ماه سال گذشته سبب شد که هیچ گونه اتفاق و حادثه ای پس از افزایش نرخ بنزین رخ ندهد.

 امام جمعه همدان در ادامه با اعلام اینکه با تلاش کارکنان خدوم انتظامی امید می رود آمار قاچاق کالا تا پایان سال روند کاهشی داشته باشد، افزود: قاچاق کالا از جهش در تولید، جلوگیری می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه زندگی واقعی بشر از فضای مجازی متاثر شده است، گفت: امروز فضای مجازی، در حال تغییر دادن واقعیت‌ها است و تنها اسم این فضا، مجازی است، در حالی که مدیریت زندگی مردم در دستان آن قرار دارد.

وی تاکید کرد: کنترل فضای مجازی نقش موثری در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از تعامل و همکاری همه افراد در طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز گفت: پلیس در این ایام حساس و سخت در مبارزه با بیماری کرونا اقدامات بسیار خوبی را در حوزه های گندزدایی، قرنطینه، کنترل ورودی و خروجی شهرها انجام داده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1376120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =