رئیس شورای شهر: فعالیت تاکسی‌ون و اتوبوس های درون شهری همچنان در همدان ممنوع است

رئیس شورای شهر همدان گفت: با توجه به دستورالعمل های صادره ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، فعالیت تاکسی‌ون و اتوبوس های درون شهری همچنان در همدان ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ کامران گردان در گفتگویی با اعلام اینکه در بحث فاصله گذاری اجتماعی تابع سیاست های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا هستیم، خاطرنشان کرد: پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در اولویت برنامه های شهری ما قرار دارد.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه براین اساس فعالیت و تردد هرگونه تاکسی‌ون و اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری در شهر همدان تا ۳۰ فروردین ماه، ممنوع است، افزود: در راستای پیشگیری و مهار ویروس کرونا و در جهت کاهش ترددهای غیرضروری و اجتماع مردم در شهر همدان ممنوع است.

سرهنگ گردان در ادامه فاصله‌گذاری اجتماعی را لازمه فعالیت تاکسی‌ها در همدان دانست و تاکید کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی همچنین بهداشت فردی و عمومی لازمه فعالیت تاکسی ها در این شهر است.

وی با تاکید بر اینکه هر تاکسی تنها مجاز به استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت خود برای سوارکردن مسافر است، افزود: در صندلی عقب تاکسی ها فقط امکان سوارشدن ۲ مسافر وجود دارد و این اقدام در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی است.

رئیس شورای شهر همدان با اعلام اینکه پس از شیوع کرونا تنها بخشی از تاکسی ها در همدان فعالیت دارند، یادآور شد: تردد تاکسی ها در سطح شهر برای پیشگیری و مقابله با این ویروس خطرناک محدود شده است.

لازم به ذکر است، در شهر همدان حدود ۱۰ هزار تاکسی، تاکسی ون و اتوبوس درون شهری برای جابجایی شهروندان فعالیت دارند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =