۰ نفر
۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
هشدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد

با توجه به اینکه ورودی های استان به صورت دقیق تر کنترل می شوند ،خودروهایی که حق ورود به استان ندارند، در صورت مشاهده در داخل شهرها توسط پلیس توقیف شده و به پارکینگ می روند.

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد :کلانتری :استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی و جمعی از مسئولان استان به صورت سرزده از محورهای مهم مواصلاتی به ویژه ایستگاههای غربالگری یاسوج - شیراز و یاسوج - اقلید بازدید کردند.

مسئولان در این بازدید سرزده از نزدیک در جریان روند نظارت و کنترل ورودی ها و ایستگاههای غربالگری قرار گرفتند.
استاندار در این بازدید از عملکرد و اقدامات نیروهایی که در مبادی ورودی استان به طور کامل و دقیق کنترل می کنند تشکر کرد و گفت: پلیس راه و راهور جاده های درون استان و  داخل شهرها را به صورت دقیق کنترل کنند و خودروهایی که بدون توجه به هشدارها از تورهای ایست و بازرسی عبور می کنند جریمه کنند.
کلانتری افزود: این خودروها در صورت اصرار بر سرپیچی با اعمال قانون و اختیارات پلیس نسبت به انتقال خودرو به پارکینگ اقدام شود.

کلانتری همچنین در گفتگوی کوتاه و صمیمی با افرادی که شبانه روز در این محورها به امر انجام تست و غربالگری مشغولند،ضمن عرض خسته نباشید ،از زحمات آنان تقدیر ویژه کرد.  

استاندار همراهی مردم استان در مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا را مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر مردم سعی کنند در این مدت دو هفته در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند شرایط خوبی را برای قطع زنجیره انتقال این ویروس رقم خواهیم زد.وی
 خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس همه امکانات و تجهیزات را بسیج کردیم.

وی کنترل و غربالگری مستمر و مداوم در ورودی های استان را مهم ارزیابی کرد و گفت:مردم با توجه ویژه به پویش « در خانه بمانیم» به قطع زنجیره انتقال و ریشه کن کردن این ویروس کمک کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1369133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =