استاندار همدان: از سفر به استان همدان خوداری شود

استاندار همدان گفت: به منظور حفظ سلامت مردم و کنترل ویروس کرونا، در ایام نوروز از پذیرش مسافر و گردشگر در استان همدان معذوریم.

 به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی، در چهارمین جلسه ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس از هموطنان خواست از سفر به استان همدان خوداری کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه امکان هیچ گونه اسکانی در استان نداریم، خاطرنشان کرد: مهمانسراهای ادارات، مدارس و ستاد اسکان استان و خانه مسافرها از پذیرش مسافر ممنوع هستند.

وی با تاکید بر اینکه مهمانسرای هیچ دستگاه دولتی به هیچ عنوان نباید فعال باشد، تصریح کرد: هیچ یک از ستادهای اسکان دولتی ازجمله  آموزش و پرورش، تربیت بدنی و شهرداری ها نیز نباید فعال شوند.

شاهرخی با اعلام اینکه مدارس و دانشگاه‌های سراسر استان همدان تا پایان سال تعطیل هستند، اظهار داشت: کادر اداری آموزشگاه‌ها به ترتیبی که وزارت آموزش و پرورش ابلاغ کرده و همچنین آیین‌نامه آموزش و پرورش استان، بایستی طبق برنامه ابلاغی حضور داشته باشند.

استاندار همدان این تصمیم را به خاطر سلامت مردم و کنترل ویروس کرونا در استان، دانست و گفت: در این ایام موزه‌های استان و آرامگاه بوعلی سینا و دیگر اماکن گردشگری و سیاحتی استان نیز تعطیل است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1361515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =