ضد عفونی گسترده لافت و پل برای مقابله با کرونا ویروس

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم از عملیات گسترده ضد عفونی محوطه اسکله بنادر لافت و پل با همکاری نیروهای خدمات شهری و آتش نشانی این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم به نقل از  روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، جعفر پاکنژاد با اعلام این خبر، گفت: این عملیات در ادامه روند برنامه ریزی صورت گرفته برای ضد عفونی گسترده و کنترل تمامی مبادی ورودی‌ قشم اعم از فرودگاه و ترمینال‌های دریایی و اسکله های جزیره است.
وی ادامه داد: ضدعفونی انجام شده در محل اسکله های لافت و پل با استفاده از آب ژاول تولید شده در شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم افزود: بنابر تصمیمات اتخاذ شده برای مقابله بهتر با ویروس کرونا مسیر بندرپل به بندرلافت جزیره قشم برای جابجایی خودروهای حمل و نقل کالاهای ضروری در نظر گرفته شده است.
به گفته پاکنژاد؛ تمامی نیروها و پرسنل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم با حفظ نکات بهداشتی به خدمت رسانی به مردم مشغول هستند و برای رفع نگرانی‌های موجود با تمام قوا اقدامات لازم را انجام می‌دهند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمان کنترل بیماری و تثبیت اوضاع، اکیپ غربالگری بیماری کرونا در فرودگاه بین المللی قشم، اسکله‌های پل- لافت و سایر بنادری مثل  شهید حقانی و هرمز که با بندر قشم تبادل مسافر دارند مستقر و تمام ورود و خروج‌های جزیره را مورد سنجش قرار خواهند داد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1361191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =