ماسک برای کارگران شهرداری‌های استان سمنان توزیع شد

شهاب با اشاره به بسیج تمام امکانات شهرداری‌ها برای مقابله با ویروس کرونا گفت: ماسک به‌صورت رایگان بین کارگران شهرداری‌های استان سمنان توزیع شد.

به گزارش خبرآنلاین از سمنان ؛ « راضیه شهاب» در خصوص اقدامات وفعالیت های شهرداری های استان سمنان در راستای مقابله با ویروس کرونا گفت: از تمام امکانات شهرداری ها برای مقابله با این ویروس استفاده شده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان با بیان اینکه اتوبوس‌های شهری و ایستگاه‌های اتوبوس به‌صورت روزانه ضد عفونی می شود اضافه کرد: بین کارگران بخش‌های مختلف باغبانی، نظافت شهری، نیروهای حمل زباله، عوامل جمع‌آوری پسماند، باغبانان و کارکنان آرامستان ها در سراسر استان سمنان ماسک رایگان توزیع شده است.

وی همچنین از شستشوی روزانه سطل‌های زباله در سطح شهرهای استان خبردادوافزود: آموزش موارد بهداشتی به رانندگان وسایل حمل‌ونقل عمومی، پاکبانان و نگهبانان بوستان‌های شهری نیز در حال اجرا است.

شهاب بر جلوگیری از فروش دام، آبزیان و طیور در شهرهای استان سمنان تاکید داشت وادامه داد: آموزش دهی به خانواده کارکنان شهرداری و شوراهای استان و توزیع محلول ضدعفونی‌کننده بین تاکسی‌داران نیز از دیگر اقدامات مهم این نهاد برای پیشگیری از شیوع کرونا در استان سمنان است.

به گفته مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان پاک‌سازی معابر شهری و ضدعفونی محیط و تجهیزات اداری در شهرداری‌ها و شوراهای این استان نیز در دستور کار است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1359005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =