مقایسه نیروی هوایی ارتش قبل و پس از انقلاب از سوی رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا

رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه مجتمع اوج نهاجا براساس نیاز به تولید قطعات و استفاده از تجهیزات و نوسازی ایجاد شده، گفت: مطالبه رهبری از نیروی هوایی موجب به وجود آمدن مسیر جدید در این نیرو شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ بسیجی محمد شیرازی روز یکشنبه در بازدید از مجتمع اوج نیروی هوایی ارتش، ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده نهاجا و کارکنان این نیرو اظهار داشت: حضور و بازدید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال‌های گذشته از مجتمع اوج نهاجا موجب دل‌گرمی و روحیه گرفتن کارکنان و باعث به وجود آمدن مسیر جدیدی در نیروی هوایی شد.

رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اهمیت نیروی انسانی جوان و کارآمد گفت: این مجتمع براساس تدابیر رهبر معظم انقلاب و احساس نیاز تولید قطعات، ایجاد شد و طبق فرمایشات ایشان باید کار را از دانشگاه و دانشجویان شروع کنیم و فرصت مغتنمی است که دانشجویان ضمن توانمندسازی خود در این رشته، در آینده به اساتید همین مجتمع تبدیل شوند.

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌های موجود در نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ما باید از این ظرفیت‌ها استفاده بیشتری کرده و نگاهمان را براساس تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عمیق‌تر کنیم.

رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به پشتیبانی نیروی هوایی ارتش از محور مقاومت در جنگ با داعش و الگوگیری کشورهای سوریه و عراق از نیروی بسیج مردمی اشاره کردو افزود: تا زمانی که مردم در این کشورها به کمک ارتش و حکومت خود نیامدند توانی برای مقابله با داعش نبود و این گروه متخاصم افراطی براساس راهبرد ارعاب و کشتار در حال پیشروی بود ولی به محض الگوگیری از بسیج مردمی که در ایران اسلامی توسط حضرت امام خمینی(ره) در زمان جنگ ایجاد شده بود، توانستند بر گروه‌های تکفیری داعش غلبه کنند.

وی با مقایسه نیروی هوایی ارتش سال‌های قبل و پس از انقلاب افزود: نیروی هوایی نیروی محبوب مردم، رهبری و دارای عناصر برجسته و توانمند است که بعد از انقلاب و با تدابیر رهبری معظم انقلاب توانست، «باور ما نمی‌توانیم قطعه‌ای را تولید کنیم» را تغییر دهد و با فرصت دادن به جوانان متخصص، در بسیاری از زمینه‌ها خودکفا شود.

سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی امروز همچنین با همراهی سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش از کارخانجات ثاقب، هواپیمای شکاری، پهپاد و قطعه‌سازی این مجتمع بازدید کرد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1356107

برچسب‌ها