چرا سهراب و کیانوش به مسابقات غرب آسیا نمی‌روند؟

سهراب مرادی و کیانوش رستمی به مسابقات قهرمانی وزنه برداری غرب آسیا اعزام نخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛از سه روز دیگر رقابتهای وزنه برداری غرب آسیا در دبی آغاز می شود اما سهراب مرادی و کیانوش رستمی به این مسابقات اعزام نمی شوند.
کیانوش رستمی و سهراب مرادی، که بحث بر سر رقابت آنها برای کسب سهمیه المپیک در دسته 96 هر روز بالاتر می گیرد، قرار نیست به دبی اعزام بشوند.  این تصمیم با نظر شخصی این دو ورزشکار گرفته شده تا  انتظارها برای تماشای رقابت این دو اسطوره وزنه برداری ایران به مسابقات بعدی موکول شود.  شاید این دو وزنه بردار ایران در کلمبیا و شاید هم در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی آسیا در ازبکستان با یکدیگر رقابت کنند.
در واقع حضور در رقابتهای غرب آسیا کمکی به کیانوش رستمی در مسیر کسب سهمیه نخواهد کرد چراکه سطح رقابتهای قهرمانی آسیا طلایی (گلد) است و کیانوش در قزاقستان این شانس را دارد که امتیاز بیشتری را نصیب خود کند. 
برای سهراب مرادی هم غیبت در مسابقات غرب آسیا اگرچه یک ریسک بزرگ محسوب می شود و شاید به قیمت از دست رفتن المپیک برای او تمام شود، اما یک مزیت بزرگ دارد؛ اینکه سهراب مرادی که همچنان درگیر مداوای کتف آسیب دیده خود است، حداقل یک ماه فرصت بیشتر خواهد داشت تا با رسیدن به سطح مطلوب آمادگی، رکوردهای بهتری را به ثبت برساند و امتیازات بیشتری را کسب کند.

مشروح این گزارش را اینجــــــــــــا بخوانید.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1355555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =