۱۳۵ بازرس بر انتخابات شهرستان یزد نظارت می کنند

رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان یزد با اعلام اینکه ۳۲۸ شعبه رای گیری در سطح شهرستان یزد با ۱۳۵ بازرس فعال هستند، عنوان کرد: تخلفی در امر برگزاری انتخابات دراین شهرستان گزارش نشده است.

به گزارش خبرآنلاین از یزد، جمال الدین عزیزی بندر آبادی  اظهار کرد: صندوق های رای در برخی ساختمان ها و اماکن شهرداری به عنوان حوزه های رای گیری مستقر و برخی کارکنان شهرداری هم به عنوان بازرس حضور فعال دارند.
 رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان یزد درباره تخلفات انتخاباتی افزود: تاکنون تخلف انتخاباتی در سطح شهرستان یزد گزارش نشده است.
وی با اشاره به حذف استامپ و اثر انگشت از روند انتخابات اظهار داشت: حذف استامپ به دلیل احتمال شیوع بیماری های واگیر دار از سوی وزارت کشور اقدام بسیار خوب و به موقعی برای استقبال از حضور گرم مردم بود.
وی با بیان اینکه در بازرسی های انجام شده از شعب رای شهرستان حضور چشمگیر مردم مشاهده می شود، بیان کرد: به نظر می رسد مردم حضور پر رنگی در انتخابات دارند، هرچند طبق تجارب سال های گذشته مردم حضور خود را به ساعت های عصر موکول می کنند که توصیه ما بر حضور حداکثری از همان ابتدای رای گیری است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1355264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =