۱۰۰ کاندیدا برای کسب ۴ کرسی مجلس در یزد رقابت می کنند

دبیر ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه طبق آخرین گزارش ها تعداد کاندیداها در استان یزد به ۱۰۰ نفر کاهش داشته است، گفت: این تعداد کاندیدا برای کسب چهار کرسی یازدهمین مجلس شورای اسلامی رقابت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمدعلی شاه حسینی با حضور در اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه ۷۷۲ شعبه اخذ رای کار رای گیری در استان را انجام می دهند، اظهار کرد:  انتخابات در استان یزد در یازده بخش و ۱۰ شهرستان با مشارکت ۱۵ هزار نفر نیروی برگزار کنند برگزار می شود. 
وی با بیان اینکه کار رای گیری از ساعت ۸ صبح آغاز شده و به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد، افزود: این زمان قاعدتا تمدید می شود اما درخواست می کنیم که مردم بزرگوار استان در اسرع وقت به پای صندوق های رای بیایند و رای خود را به صندوق بیاندازند.
دبیر ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه همراه داشتن کارت ملی الزامی نیست ولی اعلام کد ملی ضروری است، تاکید کرد: براساس اطاعیه ستاد انتخابات کشور استفاده از استامپ برای ثبت اثر انگشت الزامی نیست و کار تشخیص هویت از طریق سیستم های الکترونیک انجام می شود.
شاه حسینی تصریح کرد: در این دوره نزدیک به ۴۰ هزار رای اولی در انتخابات استان یزد حضور خواهند داشت که پیش بینی می کنیم ۱۰۰ درصد این افراد در انتخابات حضور داشته باشندو مشارکت مطلوبی را از خود نشان دهند.
این مقام مسئول با بیان اینکه ۱۰۰ درصد شعب ثبت نام و اخذ رای استان اغاز به کار کرده است گفت: در حال حاضر هیچگونه چالشی برای برگزاری دقیق و منظم انتخابات وفق قانون در استان یزد وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تبلیغات در شبکه های اجتماعی ممنوع و غیر مجاز است، خاطرنشان کرد: در صورتی که مردم تخلفاتی را مشاهده کردند در ابتدا به نمایندگان فرمانداران در شعبه اعلام و در صورت عدم بررسی به ستاد های انتخابات شهرستان ها و استان اعلام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1355122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =