با اعلام نامزدهای جشن منتقدان سینمایی، منتظر غافلگیری باشید

مدیر آکادمی سیزدهمین جشن منتقدان، از رقابت نزدیک و سختِ آثار در این رویداد سینمایی خبر داد و تاکید کرد با اعلام نتایج، بسیاری غافلگیر خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست رسانه‌ای سیزدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، صبح امروز (یک‌شنبه ۸ دی) با حضور جعفر گودرزی (دبیر) و علی علایی (مدیر آکادمی) در خانه سینما برگزار شد. 

گودرزی درباره تاثیر جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی گفت: «این رویداد باعث می‌شود فیلمسازها با کیفیت بهتری کارشان را پیش ببرند و سینما رونق پیدا کند. همچنین برآیند آرای انجمن می‌تواند شاخصه‌های یک سال سینمای ایران را فارغ از گیشه و فروش تعیین کند.»

او اضافه کرد: «امسال طبق رسم سال‌های گذشته، از دو هنرمند و یک منتقد تقدیر خواهیم کرد. اکبر عبدی و علیرضا زرین‌دست به عنوان هنرمند و عباس یاری به عنوان منتقد تقدیر خواهند شد.»

دبیر سیزدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی تاکید کرد: «فردا (دوشنبه ۹ دی)، کاندیداهای تمامی بخش‌ها اعلام می‌شوند. با توجه به آرای نزدیک، سعی شده است تا بخش تشویقی را هم در بعضی رشته‌ها داشته باشیم.»

در ادامه این نشست، علی علایی، مدیر آکادمی جشن منتقدان، با اشاره به رقابت سخت فیلم‌ها و هنرمندان گفت: «امسال رقابت ویژه و سختی بین آثار بود و قطعا با اعلام نتایج، غافلگیری‌هایی خواهیم داشت. در اکثر بخش‌ها، به جمع‌بندی پنج کاندیدا رسیدیم اما در بعضی از بخش‌ها ناگزیر به انتخاب هفت کاندیدا بودیم.»

او ادامه داد: «به جز چند رشته که در آن‌ها نفر اول با فاصله نسبت به سایر کاندیداها در صدر قرار گرفت، در بخش‌های دیگر، در صدر جدول آرا، رقابتی خیلی فشرده و سختی داشتیم.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1336530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =