به گفته یک عضو کمیسیون عمران مجلس، به نظر می رسد آخر این هفته،تکلیف نهایی پروژه ها و طرح های عمرانی در بودجه سالانه و در راستای چشم انداز 20 ساله مشخص خواهد شد.

 حمیدرضا شنگ تاکید کرد: با توجه به افزایش 20 درصدی بودجه عمرانی سال 90 در مقایسه با سال 89 تفاوت هایی در جذب پروژه های عمرانی و تخصیص آن بوجود آمده است که به نظر می رسد دولت توان اجرای طرح های عمرانی با حجم بودجه تاکید شده را دارد.

بر اساس اظهارات این نماینده مجلس، بررسی بودجه در کمیسیون عمران با حضور کارشناسانی از دستگاه های اجرایی آغاز شده تا اولویت های وزارت کشور در مواردی چون حمل و نقل شهری و برون شهری و کلان شهرها (قطار شهری و مترو)، ناوگان حمل و نقل بیرونی، بهیاری ها، توسعه روستاها، وضع شهرداری ها بررسی شود.برهمین اساس به نظر می رسد آخر این هفته،تکلیف نهایی پروژه ها و طرح های عمرانی در بودجه سالانه و در راستای چشم انداز 20 ساله مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به قانون توسعه ناوگان حمل و نقل  عمومی متذکرشد: با اجرای هدفمند کردن یارانه ها و صرفه جویی به وجود آمده می توانیم با خارج کردن کامیون های فرسوده، سوخت بیشتری ذخیره و اعتباراتی که برای سوخت هزینه می شد در جهت بهبود و توسعه و به روز رسانی این ناوگان استفاده کنیم./121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 133598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =