ایجاد نشاط اجتماعی از مهمترین برنامه های ارشاد لرستان باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در آیین تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بر لزوم بومی سازی وظایف و راهبردی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمود ثمینی در این مراسم که با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران استانی و شهرستانی، اصحاب فرهنگ و هنر و خبرنگاران برگزار شد، گفت: در راستای تحقق سیاست های نظام و اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید صرف نظر از اختلاف سلیقه ها و جریانات فکری و سیاسی، همگی پای کار باشیم.
بازسازی و تقویت سنن گذشتگان

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: بازسازی و تقویت سنن گذشتگان و همچنین حمایت از اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر از جمله مهمترین این وظایف است که باید در استان ها بومی سازی شده تا به توسعه همه جانبه بیانجامد.

ثمینی افزود: لرستان سرزمینی با فرهنگ غنی و گذشته ای درخشان است که همواره برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی در صف اول قرار داشته و لازم است که دولت نیز صادقانه  در خدمت رسانی به مردم این استان پاسخگوی این حمایت ها باشد.
ایجاد نشاط اجتماعی از مهمترین برنامه های ارشاد باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خاطر نشان ساخت: ایجاد نشاط اجتماعی  از مهمترین برنامه های است که باید توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت بپذیرد و امروز که مدیریت این دستگاه اجرایی در استان به شخصی توانمند از بدنه ی این دستگاه سپرده شده، انتظار می رود این مهم به طور جدی پیگیری و اجرا شود.

معاون استاندار لرستان در پایان تاکید کرد: انتظار ما از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان این است که در تعامل سازنده با اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر لرستان زمینه های توسعه و تعالی فرهنگی استان را بیش از پیش فراهم آورد.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1310018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =