واحد مرکزی خبر نوشت:

بارش باران و برف در دو روز گذشته ضمن خوشحال کردن مردم استان کویری کرمان ، باعث بروز مشکلاتی شده است. بارش ها از شامگاه دیروز در نقاط مختلف استان ، شدت یافت و باعث آبگرفتگی معابر و منازل در بسیاری از نقاط شهری و روستایی استان شد.

معاون عمرانی استاندار و جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان کرمان گفت: سیلاب خسارت های نسبتا سنگینی در مناطق مختلف برجای گذاشت اما خوشبختانه تاکنون گزارشی از تلفات جانی دریافت نشده است.

کامیاب افزود: در یکی از روستاهای شهر بابک 4 نفر در مسیر رودخانه گرفتار شده اند که تلاش برای نجات آنان همچنان ادامه دارد. وی گفت: آبگرفتگی در مناطق شهری و روستایی شهرستان های کرمان ، سیرجان ، کهنوج ، فاریاب ، رودبار ، عنبرآباد ، فهرج ، ریگان ، زرند ، رفسنجان و نیز بخش زیدآباد شدیدتر از بقیه مناطق بوده است. جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان افزود: هم اکنون محورهای کهنوج به فاریاب و رودبار به ایرانشهر مسدود است و سیلاب یکی از باندهای بزرگراه جیرفت کهنوج را مسدود کرده است. سیل همچنین راه های 31 روستا در شهرستان های کهنوج ، فهرج ، عنبرآباد ، رودبار را قطع کرده و آب آشامیدنی در رودبار نیز قطع شده است.

کامیاب گفت: سه شنبه شب بارش شدید برف باعث مسدود شدن محورهای سیرجان - کرمان و رفسنجان - سرچشمه شد. این محورها با تلاش نیروهای امدادی ، راهداری و سپاه پاسداران ، این مسیرها پس از چند ساعت بازگشایی شد اما رفت و آمد در آن ها هم اکنون با کندی صورت می گیرد. وی تاکید کرد : هموطنان از تردد غیرضروری در این محورها جدا خودداری کنند و در صورت مسافرت ، حتما تجهیزات لازم را همراه داشته باشند و با پلیس راه همکاری کنند.

/56

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 127577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =